۲۷ آبان ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۷
کد خبر: ۶۲۷۶۰۸
آیت‌الله مکارم ‌شیرازی:

بسیج اساتید حوزه پدیده ای مبارک است

بسیج اساتید حوزه پدیده ای مبارک است
حضرت آیت الله مکارم شیرازی بسیج اساتید و نخبگان حوزه علمیه قم را پدیده ای جدید و در عین حال مبارک توصیف کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حضرت آیت ‌الله ناصر مکارم‌شیرازى از مراجع تقلید در دیدار رییس و شورای معاونین بسیج اساتید و نخبگان حوزه علمیه قم و مسؤولان معاونت تبلیغ حوزه های علمیه، از فعالیت های صورت گرفته در این مجموعه ها قدردانی کرد.

وی بسیج اساتید حوزه را پدیده ای مبارک و جدید توصیف و تصریح کرد: بسیج مخصوص نیروی معینی نیست، بلکه بسیج در تمام سطوح است؛ خوشبختانه بسیج در اساتید دانشگاه هم هست، در اساتید حوزه هم وقتی باشد تایید می کنم.

حضرت آیت الله مکارم شیرازی افزود: بسیج یک برنامه جامع و کلی است که در سطح جامعه تاثیرگذار است و می تواند واقعا در مواقع حساس اثر خودش را بگذارد.

بسیج اساتید حوزه پدیده ای مبارک است

این مرجع تقلید تصریح کرد: نفس این که اساتید می آیند و مسائل را نتیجه گیری و تحلیل می کنند و در اختیار دیگر اقشار و دانشگاهیان قرار می دهند کار مهمی است.

حضرت آیت‌الله مکارم شیرازی خطاب به مسؤولان بسیج اساتید و نخبگان حوزه علمیه قم یادآورشد: امیدوارم بتوانید با کمک دوستان تان گام های مؤثری را در این زمینه بردارید و در این جنگ فرهنگی، پیروزی با جناح های مذهبی و حوزوی و علمی باشد نه جناح های تندرو بی بندوبار.

گفتنی است، در ابتدای این دیدار صمیمی حجت الاسلام والمسلمین نبوی رییس مرکز بسیج اساتید و نخبگان حوزه علمیه قم گزارش کوتاهی از فعالیت ها و اقدامات صورت گرفته ارائه کرد. /924/ج

حسین عجمی
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۷ آبان ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۰
احسنتم
0
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۷ آبان ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۰
خدا ایشون رو حفظ کنه
0
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۷ آبان ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۱
چشم انتظار آغاز دروس خارج حضرت استاد هستیم؛ جای ایشون در مسجد اعظم خالیه
0
0