۲۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۹
کد خبر: ۶۲۷۶۱۵
همگام با هفته کتاب؛

خدمات رایگان کتابخانه ملک به علاقه‌مندان نسخ خطی

خدمات رایگان کتابخانه ملک به علاقه‌مندان نسخ خطی
مسؤول کتابخانه ملک از ارایه خدمات رایگان به علاقه‌مندان به نسخ خطی در ایام برگزاری بیست و هفتمین هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران خبر داد.

به گزارش خبرگزاری رسا،  نجمه مشهدی درباره برنامه‌های موزه و کتابخانه ملک در ایام برگزاری هفته کتاب، گفت: در ایام برگزاری بیست و هفتمین هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران به مناسبت تقارن این هفته با هفته وحدت، نمایشگاهی از نسخ خطی مربوط به سخنان و احادیث امام صادق (ع) برپاست.

وی ادامه داد: همچنین با هماهنگی‌های انجام شده با بانک مرکزی نمایشگاهی از سکه‌های قدیمی در محل موزه و کتابخانه ملک برگزار می‌شود.

مشهدی با اشاره به فعالیت‌های این کتابخانه و موزه در ایام بیست و هفتمین هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران گفت: همچنین به منظور ترویج کتابخوانی «دورهمی و نشست کتابخوانی جمعی» در کتابخانه ملک برگزار می‌شود. نشست‌های کتابخوانی در ۳ موزه این محل انجام می‌شود.

مسئول کتابخانه ملک از ارایه خدمات رایگان به علاقه‌مندان به نسخه‌‎های خطی خبر داد و گفت: در ایام برگزاری بیست و هفتمین هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران خدمات رایگان به علاقه‌مندان به نسخ خطی ارایه خواهد شد. این خدمات شامل کپی رایگان از نسخ خطی خواهد بود.

وی ادامه داد: همچنین به قید قرعه به تعدادی از بازدیدکنندگان که در هفته کتاب از کتابخانه ملک بازدید کنند، جوایزی اهدا خواهد شد.

مشهدی با اشاره به بازدید نهادها و سازمان‌ها از این کتابخانه و موزه در ایام هفته کتاب گفت: کتابداران وزارت نیرو، آبفا، وزارت جهاد کشاورزی و نهاد کتابخانه‌های کشور از کتابخانه و موزه ملک بازدید می‌کنند و با بخش‌های مختلف این کتابخانه و موزه آشنا می‌شوند./998/

میثم صدیقیان
ارسال نظرات