۲۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۲
کد خبر: ۶۲۷۶۷۴
حجت الاسلام والمسلمین حاج ابوالقاسم در گفت وگو با رسا:

دستگاه های نظارتی با جدیت جلوی سرایت گرانی بنزین به سایر کالاها را بگیرند

دستگاه های نظارتی با جدیت جلوی سرایت گرانی بنزین به سایر کالاها را بگیرند
نماینده خبرگان با بیان اینکه مکانیزم های نظارتی اجازه سوء استفاده به سودجویان را ندهند، گفت: دستگاه های نظارتی با جدیت جلوی سرایت گرانی بنزین به سایر کالاها را بگیرند.

حجت الاسلام والمسلمین محمد حاج ابوالقاسم نماینده مردم زنجان در مجلس خبرگان رهبری در گفت وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری رسا، ضمن اشاره به اتفاقات اخیر در برخی مناطق کشور گفت: پر واضح است که مردم نسبت به اموال عمومی و اموالی که متعلق به خودشان است نه تنها اقدام به تخریب نمی کنند، بلکه همواره مراقب آنها هستند.

وی با بیان اینکه کسانی که اقدام به تخریب اموال عمومی می کنند هیچ عرق و علاقه ای به کشور ندارند، اظهار داشت: آشوبگران هیچ وابستگی به کشور ندارند، بلکه مزدور بیگانگان و عوامل استکبار جهانی هستند تا ثروت های کشور و اموال عمومی را تخریب کرده و از بین ببرند.

حجت الاسلام والمسلمین حاج ابوالقاسم با تأکید بر اینکه حساب مردمی که نسبت به تصمیمات غیر مدبرانه دولت معترض هستند از آشوبگران و بیگانگان جدا است، خاطرنشان کرد: مسؤولان همانطور وعده داده اند باید از سرایت گرانی بنزین به سایر کالاها جلوگیری کنند.

نماینده مردم زنجان در مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر این که فشار گرانی نباید به مردم تحمیل شود، ابراز داشت: مردم ما مشکلات اقتصادی فراوانی دارند و اگر این مشکلات حل نشده و مسؤولان نیز نظارت نداشته باشند بدون شک فشار گرانی زندگی را بر مردم سخت تر خواهد کرد.

وی با بیان اینکه مکانیزم های نظارتی اجازه سوء استفاده به سودجویان را ندهند، خاطرنشان کرد: ابزارهای نظارتی و دستگاه های بازرسی باید با جدیت تمام جلوی سرایت گرانی بنزین به سایر کالاها را بگیرند و اجازه ندهند هیچگونه گرانی در پی افزایش قیمت بنزین به وقوع بپیوندد.

حجت الاسلام والمسلمین حاج ابوالقاسم با بیان اینکه دولت باید برای کاهش آسیب های ناشی از طرح افزایش قیمت بنزین از اقشار مستضعف و آسیب پذیر حمایت بیشتری داشته باشد، گفت: همچنین هدفمند سازی یارانه ها و نظارت بیشتر بر توزیع کالا نیز از دیگر راهکارها برای کاهش آسیب های ناشی از طرح افزایش قیمت بنزین است.

نماینده مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: ملت ایران باید با مهربانی با یکدیگر برخورد کنند و اگر مشکلی را در جایی مشاهده کردند آن را مشکل خود بدانند؛ نباید کسی تصور کند که با گران کردن کالای خود می تواند مشکلاتش را حل کند.

وی با تأکید بر اینکه مردم سعی کنند با مهربانی بیشتر از افزایش قیمت کالاها جلوگیری کنند، یادآور شد: به عنوان مثال اگر یک راننده کرایه خود را افزایش داد تصور کند که روزی باید در صف نان بایستد و مجبور است آن را گران خریداری کند./841/ت302/ق

گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید

تعداد بازدید : 4
حسین ثالث موید
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۴
بایستی حقوق بازنشستگان و خانواده های مستمند و به شدت نیازمندشان که جمعیت قابل توجهی از خانوارهای طبقه متوسط و محروم و خدوم و رنج کشیده مدافع نظام و انقلاب رو با خدمت صادقانه ۳۰ ساله بدون فساد( دزدی ، رشوه ، اختلاس و فرار از کشور)تشکیل می دهند با توجه به منابع حاصل از اصلاح قیمت بنزین بطور کامل در سال ۹۹ همسان سازی شود.تا شرایط برای ادامه حیات و زندگی خانوارهای بدنه اصلی مدافع نظام و انقلاب در تمامی عرصه های مهم کشور، فراهم گردد.
1
0