۲۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۳
کد خبر: ۶۲۷۶۸۳

صهیونیست‌ها 30 فلسطینی را بازداشت کردند

صهیونیست‌ها 30 فلسطینی را بازداشت کردند
نظامیان رژیم صهیونیستی حدود سی فلسطینی را در قدس و کرانه باختری بازداشت کردند که برخی از آنان کودک و آزادگان فلسطینی هستند.

به گزارش خبرگزاری رسا، نظامیان رژیم صهیونیستی، بامداد امروز سی فلسطینی را پس از یورش به منازلشان و تفتیش آن در مناطق متعددی از قدس و کرانه باختری بازداشت کردند. 

ارتش رژیم صهیونیستی گزارش کرد که نیروهایش پانزده شهروند فلسطینی را از کرانه باختری بازداشت کرده‌اند و آنان را «تحت پیگرد» توصیف کرد.

رژیم صهیونیستی در بیانیه‌های خود به بازداشت‌ها و اقداماتی که علیه فلسطینی‌ها در قدس اشغالی انجام می‌دهد، هیچ اشاره‌ای نمی کند.

منابعی در رام الله (مرکز سیاسی کرانه باختری و مقر تشکیلات خودگردان فلسطین) گفتند که نیروهای زیادی از ارتش اشغالگر وارد روستای دیر نظام در شمال غرب رام الله شدند و دو کودک به نام‌های عبدالرحمن محمد صالح تمیمی و رامز محمد عبدالرحمن تمیمی را بازداشت کردند.

در الخلیل در جنوب کرانه باختری نیز اشغالگران دو کودک دیگر به نام‌های «یوسف اشرف جوابره» و «سلیم مازن جوابره» و همچنین جوانی به نام «بهاء کمال جوابره» را در اردوگاه العروب در شمال شهر بازداشت کردند. 

همچنین مهند عبدالحلیم شبراوی از شرق رام الله، سلیمان ابو صالحه و مجد عبدالکریم عازم از شهر نابلس (شمال کرانه باختری) که همه از آزادگان فلسطینی هستند، نیز در شمار بازداشت شدگان قرار دارند. /983/ب

منبع: فارس

ارسال نظرات