۲۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۱
کد خبر: ۶۲۷۷۰۱
حجت الاسلام پنام:

ترویج کتابخوانی، راه نشاط علمی و ارتقای سطح آگاهی است

ترویج کتابخوانی، راه نشاط علمی و ارتقای سطح آگاهی است
معاون پژوهش حوزه علمیه لرستان بر ضرورت نهادینه سازی فرهنگ مطالعه در جامعه تأکید کرد و گفت: ترویج فرهنگ مطالعه لازمه پویایی و نشاط علمی در جامعه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، کامران پنام، معاون پژوهش حوزه علمیه لرستان، ظهر امروز در جمع خبرنگاران بر ضرورت ترویج فرهنگ مطالعه در جامعه تأکید کرد و گفت: باید از ظرفیت های فرهنگی، آموزشی، رسانه ای و تبلیغی در این زمینه بهره مند شد.

وی تقویت فرهنگ کتابخوانی را لازمه حیات علمی و نشاط علمی جامعه خواند و افزود: نباید اجازه داد نسل امروز ما از فرهنگ مطالعه که لازمه ارتقای سطح آگاهی آنان است، فاصله بگیرند.

حجت الاسلام پنام اظهار داشت: باید در کنار فراگیری علوم درسی دانش آموزان و طلاب، دیگر کتب علمی، تحقیقی و پژوهشی را به نسل امروز معرفی کرد و در زمینه افزایش سطح مطالعه نسل جوان و نوجوان نقش آفرینی کرد.

وی با بیان اینکه اساتید می توانند بهترین الگوی علمی، اخلاقی و تربیتی نسل نو باشند، اظهار داشت: اساتید می توانند با معرفی کتب ارزشمند و علمی دانش آموز، طلبه و دانشجو را به سمت مطالعه، تحقیق و پژوهش تشویق کنند.

معاون پژوهش حوزه علمیه لرستان در ادامه از برگزاری مسابقات کتابخوانی در مدارس علمیه به مناسبت هفته کتاب خبر داد و عنوان داشت: مسابقات کتابخوانی در همه مدارس علمیه برگزار خواهد شد و طلاب علاقه مند می توانند در این مسابقات شرکت کنند./9451/پ203/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات