۲۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۲
کد خبر: ۶۲۷۷۰۷
جانشین فرمانده سپاه کربلا خبر داد؛

برگزاری ۹۷۰۰ برنامه همزمان با هفته بسیج در مازندران

برگزاری ۹۷۰۰ برنامه همزمان با هفته بسیج در مازندران
جانشین فرمانده سپاه کربلا از برگزاری نه هزار و ۷۰۰ برنامه همزمان با هفته بسیج در سراسر استان خبر داد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، سرهنگ حسین محمد رضایی، جانشین فرمانده سپاه کربلا امروز در نشست خبری به مناسبت هفته بسیج، از بهره برداری ۵۷۶ پروژه محرومیت زدایی و اقتصاد مقاومتی همزمان با هفته بسیج در استان خبر داد.
 
وی با بیان این که هفته بسیج فرهنگ مناسبی به منظور تبیین خدمات ارزنده این نهاد مردمی و انقلابی است، افزود: در همین راستا نه هزار و ۷۰۰ برنامه در سراسر مازندران برگزار خواهد شد.
 
محمد رضایی، محرومیت زدایی را یکی از دستاورد‌های مهم سازمان بسیج در طی سال‌های اخیر دانست و خاطرنشان کرد: در همین راستا و همزمان با هفته بسیج ۴۵ گروه جهادی با هدف محرومیت زدایی به مناطق محروم استان اعزام خواهند شد.
 
وی به برگزاری بیش از هزار و ۴۰۰ نشست بصیرتی و فرهنگی در سطح روستا‌ها اشاره کرد و افزود: همزمان با هفته بسیج همچنین ۲۰۷ یادواره شهدا در استان برگزار خواهد شد.
 
جانشین فرمانده سپاه کربلا با اشاره به این که نیرو‌های مقاومت بسیج در طی دهه‌های اخیر همواره در خدمت رسانی به مردم به ویژه محرومان جامعه نقش بسزایی ایفا کرده است، بیان داشت: دلیل دشمنی معاندان انقلاب با بسیج همیشه در صحنه به دلیل کارآمدی این نیروی مقاوم کشورمان است.
 
محمدرضایی با بیان این که بسیج در هشت سال دفاع مقدس در حفظ و دفاع از کشور نقش بسیار ارزنده‌ای ایفا کرده است، خاطرنشان کرد: بسیاری از پیروز‌های ما در چهار دهه اخیر با تکیه بر فرهنگ بسیجی رخ داده است.
 
وی، بسیج را حافظ آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی دانست و بیان داشت: این نیروی مقاوم و انقلابی پس از پیروزی در هشت سال دفاع مقدس نیز در عمران و سازندگی کشور همواره نقش آفرین بوده است.
 
جاشین فرمانده سپاه کربلا با بیان این که بسیج در همه بحران‌ها و مشکلات در کنار مردم و همراه مردم بوده است، خاطرنشان کرد: در سیل سال‌های اخیر که در استان شاهد آن بودیم نیرو‌های بسیجی مجاهدانه در کمک به مردم سیل زده در صحنه حضور داشتند.
 
وی با بیان این که بسیج یک تفکر است که در کشورمان نهادینه شده است، ادامه داد: امروز نیز راه برون رفت کشور از مشکلات و بحران‌های احتمالی، بهره گیری از فرهنگ و تفکر بسیجی است.
 
جاشین فرمانده سپاه کربلا با بیان این که بسیج نه تنها در عرصه‌های خدمات رسانی و سازندگی فعال است بلکه در حوزه‌های دفاعی هم نقش مهمی در تامین امنیت کشور دارد، خاطر نشان کرد: اگر بسیج در فتنه اخیر پای کار نمی‌آمد هزینه بسیاری به نظام وارد می‌شد.
 
محمد رضایی، تفکر و فرهنگ بسیجی را یکی از مهم‌ترین و بزرگترین مؤلفه‌های قدرت ایران اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: در چهار دهه اخیر به وضوح ثابت شد که فرهنگ بسیج کلید حل همه مشکلات است./950/
افشین ایمانی
ارسال نظرات