۲۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۸
کد خبر: ۶۲۷۷۰۹
حجت الاسلام جعفرپور:

تبلیغ، لازمه جلوگیری از گسترش آسیب های اجتماعی است

تبلیغ، لازمه جلوگیری از گسترش آسیب های اجتماعی است
رییس تبلیغات اسلامی بروجرد به نقش مبلغان در جامعه و بصیرت بخشی بین مردم اشاره کرد و گفت: فعالیت تبلیغی مبلغ در کاهش و جلوگیری از گسترش آسیب ها ضروری است.

حجت‌الاسلام صادق جعفرپور، رییس تبلیغات اسلامی شهرستان بروجرد، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با گرامیداشت هفته کتاب و کتابخوانی بیان داشت: کتاب بهترین یار و همراه هر فردی است.

وی بر ضرورت تقویت فرهنگ مطالعه در جامعه به ویژه در مناطق محروم تاکید کرد و افزود: حضور مبلغان در مناطق محروم ظرفیتی عظیم برای ترویج ارزش ها و مقابله با ضدارزش ها است.

حجت الاسلام جعفرپور با اشاره به اینکه نسل جوان و نوجوان در مناطق محروم بیشتر در معرض آسیب های اجتماعی هستند، اظهار داشت: باید مناطق محروم در هر شهرستانی شناسایی و آمار اعزام مبلغان به این مناطق افزایش یابد.

وی با بیان اینکه در شهرستان بروجرد این مناطق محروم شناسایی شده و مبلغان در این مناطق مستقر هستند، ادامه داد: حضور مبلغ در بصیرت بخشی، روشنگری، پاسخگویی به سؤالات و شبهات نسل جوان و نوجوان و جلوگیری از رواج آسیب های اجتماعی ضروری است.

رییس تبلیغات اسلامی بروجرد تصریح کرد: ترویج فرهنگ مطالعه و تشویق به سمت کتابخوانی، بیان مسائل روز جامعه فرهنگ سازی در زمینه افزایش آمار ازدواج و بیان آسیب ها و مشکلاتی که پیش روی خانواده قرار دارد و جلوگیری از رواج طلاق از جمله برنامه های تبلیغی مبلغان است.

وی بر ضرورت تبلیغ در جامعه امروز تأکید کرد و گفت: تبلیغ به موقع و اثر گذار سبب تحکیم بنیان خانواده ها، ارتقای اخلاق و معنویت در جامعه و مقابله با گسترش آسیب های اجتماعی می شود./9451/ت303/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات