۲۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۶
کد خبر: ۶۲۷۷۱۱
مدیر حوزه علمیه استان زنجان:

مردم زنجان ضمن تجدید بیعت با رهبری اعمال آشوبگران را محکوم کردند

مردم زنجان ضمن تجدید بیعت با رهبری اعمال آشوبگران را محکوم کردند
حجت الاسلام جعفری گفت: راهپیمایی باشکوه مردم زنجان به صورت خودجوش و در جهت جداسازی صف مردم از آشوبگران بود.

حجت الاسلام جعفری مدیر حوزه علمیه استان زنجان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با بیان اینکه مردم غیور و شهیدپرور زنجان در بسیاری از مسائل انقلاب و دفاع مقدس خط شکن بوده اند، گفت: در فتنه 96 اولین شهری که در دفاع از انقلاب اسلامی و محکومیت آشوبگران راهپیمایی کرد، زنجان بود.

حجت الاسلام جعفری با اشاره به اینکه در روزهای گذشته اشرار و فتنه گران نتوانستند در زنجان کاری از پیش ببرند، عنوان کرد: مردم بصیر، فهیم و در صحنه زنجان در سال 98 نیز به عنوان اولین شهر در حمایت از انقلاب اسلامی و محکومیت آشوبگران راهپیمایی کردند.

مدیر حوزه علمیه استان زنجان راهپیمایی روز گذشته مردم زنجان را نشان دهنده عمق ایمان و باور دینی زنجانی ها دانست و افزود: پس از سخنرانی کوتاه رهبر انقلاب در جلسه درس خارج، مردم زنجان به صورت خودجوش و در جهت جداسازی صف مردم از آشوبگران راهپیمایی باشکوهی را انجام دادند.

وی اظهار داشت: در عین گلایه و اعتراض نسبت به برخی تصمیمات، اقشار مختلف مردم برای حمایت از انقلاب اسلامی راهپیمایی کردند.

حجت الاسلام جعفری به بارش برف و سرمای هوا در روز راهپیمایی اشاره کرد و افزود: با وجود اینکه راهپیمایی به صورت خودجوش و بدون تبلیغات در صدا و سیما و دیگر رسانه ها صورت پذیرفت، استقبال باشکوهی به وجود آمد.

مدیر حوزه علمیه استان زنجان شور و شعور مردم زنجان را در برپایی چنین راهپیمایی هایی موثر دانست و ابراز کرد: در این راهپیمایی استاد کلامی، استاد شبیری و حاج مهدی رسولی با خواندن اشعار حماسی فضای انقلابی خاصی را پدید آوردند.

وی افزود: حجت الاسلام والمسلمین خاتمی نماینده ولی فقیه در استان زنجان سخنران این مراسم بود و به اهمیت رسیدگی به مطالبات مردم تاکید کرد.

حجت الاسلام جعفری در پایان به بیانییه پایانی راهپیمایی مردم زنجان اشاره کرد و گفت: در این بیانیه به نظارت دقیق برای جلوگیری از افزایش قیمت کالاها، واریز درآمد حاصل از افزایش قیمت بنزین به حساب مردم و برخورد شدید با تخریب کنندگان اموال عمومی تاکید شد./1350/ت302/ب1

ارسال نظرات