۲۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۱
کد خبر: ۶۲۷۷۱۴
مدیر حوزه علمیه مرکزی:

کنترل قیمت ها در شرایط فعلی حیاتی است

کنترل قیمت ها در شرایط فعلی حیاتی است
حجت الاسلام سپاسی گفت: دولت، دستگاه های نظارتی و نمایندگان مجلس باید اقدامات ویژه ای برای کنترل قیمت ها انجام دهند.

حجت الاسلام سپاسی مدیر حوزه علمیه استان مرکزی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا با بیان اینکه فرمایشات رهبر انقلاب فصل الخطاب است، گفت: ملت عزیز ایران بارها حکمت و روشن بینی رهبر انقلاب را مشاهده کرده اند.

حجت الاسلام سپاسی با اشاره به اینکه اعتراض حق مردم است، عنوان کرد: مردم باید در یک فضای آرام اعتراضات خود را به گوش مسؤولان برسانند.

مدیر حوزه علمیه استان مرکزی با بیان اینکه تخریب اموال عمومی ارتباطی به اعتراضات مردم ندارد، اظهار داشت: تخریب ها کار اوباش و عناصر مرتبط با خارج از کشور است که به دنبال تکرار حوادث عراق و لبنان در ایران هستند.

وی با اشاره به اینکه بعد از فرمایشات رهبر انقلاب صف مردم از آشوبگران جدا شد، ابراز کرد: آشوب هیچ نتیجه ای برای حل مشکلات ندارد و موجب متضرر شدن کشور و مردم می شود.

حجت الاسلام سپاسی با بیان اینکه اسکتبار جهانی و منافقین از هر موقعیتی برای رسیدن به اهدافشان استفاده می کنند، گفت: حمایت مقامات آمریکایی و صهیونیستی نشان می دهد که آنها کمین کرده اند تا کشور را دچار مشکلات جدی کنند.

مدیر حوزه علمیه استان مرکزی وظیفه دولت را کنترل قیمت ها دانست و افزود: مردم اگر مشاهده کنند کاری دلسوزانه اجرا می شود آن طرح را مورد حمایت قرار می دهند.

وی با بیان اینکه کنترل بازار در شرایط فعلی حیاتی است، گفت: با کنترل بازار و قیمت ها اعتماد مردم تقویت خواهد شد همانطور که قوه قضاییه با اقدامات خود این اعتماد را به دست آورده است.

حجت الاسلام سپاسی افزود: دستگاه های نظارتی و نمایندگان مجلس باید اقدامات ویژه ای را برای نظارت بر کنترل قیمت ها داشته باشند.

مدیر حوزه علمیه استان مرکزی با بیان اینکه باید مطالبه جدی از مسؤولان در جهت کنترل قیمت ها صورت بگیرد، عنوان کرد: نظارت عمومی از سوی مردم و نظارت خاص دستگاه های نظارتی می تواند از افزایش قیمت ها جلوگیری کند.

وی با اشاره به اینکه دولت قبل از اجرای هر طرحی باید توجیهات لازم را نسبت به مردم انجام دهد، ابراز کرد: دولت می بایست قبل از افزایش دادن قیمت بنزین، اولین مرحله واریز درآمدهای حاصل از این طرح را به حساب مردم واریز می کرد./1350/ت302/ب1

گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید

تعداد بازدید : 7
ارسال نظرات