۲۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۸
کد خبر: ۶۲۷۷۳۱
امام جمعه ماهان:

پیروی از قانون وظیفه مردم و مسؤولان است

پیروی از قانون وظیفه مردم و مسؤولان است
حجت الاسلام محمدزاده با اشاره به حمایت رهبری از تصمیم سران سه قوه، گفت: تضعیف رهبری و انقلاب اسلامی هدف اصلی اغتشاشات در ایران است.
حجت الاسلام محمد محمدزاده امام جمعه ماهان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، در رابطه با گرانی‌ها و اغتشاشات اخیر، گفت: دولت آرامش را به مردم بازگرداند.
 
حجت الاسلام محمدزاده با اشاره به این که دولت برای اجرایی کردن گرانی بنزین عجله کرد، ابراز داشت: گرانی بنزین فشار زیادی را به مردم وارد می‌کند و دولت باید برای جلوگیری گرانی دیگر اقلام، برنامه ریزی داشته باشد.
 
وی با توجه به این که اعتراضات در کشور از سوی دشمنان مدیریت شده است، ابراز داشت: تضعیف رهبری و انقلاب اسلامی هدف اصلی اغتشاشات در ایران است.
 
امام جمعه ماهان اظهار داشت: دولت و قوه قضاییه وظیفه دارند که با مدیریت صحیح و ایجاد امنیت در کشور آرامش را به کشور بازگردانند، زیرا خدمت رسانی به مردم مهم‌ترین وظیفه مسؤولان شمرده می‌شود.
 
استاد حوزه علمیه با بیان این که بعضی از دولت مردان به دروغ وعده گران نشدن بنزین را به مردم بیان کردند، خاطرنشان کرد: مسؤولان از مردم نجیب ایران معذرت خواهی کنند، زیرا تا شب قبل از گرانی یکی از وزیران در رسانه‌ها گفته بود که بنزین گران نمی‌شود و حتی برنامه گرانی هم نداریم.
 
وی خاطرنشان کرد: امام و رهبری تابع قانون هستند و اختلاف بین رهبری و دولت از دیگر اهداف دشمنان از اغتشاشات اخیر شمرده می‌شود.
 
حجت الاسلام محمدزاده در پایان با توجه به این که دولت به وعده‌هایی که به مردم در رابطه با حمایت معیشتی داده، پایبند باشد، اظهار داشت: پیروی از قانون وظیفه همه مردم و مسؤولان است./۹۷۰۷/ت310/ب1
رضا دهقان زاده
ارسال نظرات