۲۸ آبان ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۷
کد خبر: ۶۲۷۷۳۲
امام جمعه شاهین شهر:

تریبون نظام جمعه محل اعلام انزجار مردم از اغتشاشات است

تریبون نظام جمعه محل اعلام انزجار مردم از اغتشاشات است
حجت الاسلام هاشمی گفت: همانطور که تریبون‌های نظام جمعه مدافع مردم و مطالبه‌گر دغدغه‌های جامعه هستند، انزجار و بیزاری مردم از اغتشاشگران و آشوبگران را هم اعلام خواهند کرد.

حجت الاسلام قاسم هاشمی امام جمعه شاهین شهر، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، با بیان اینکه جنس تحرکات اخیر با جنس تحرکات سال 88 شباهت‌هایی دارد، گفت: در مسأله اغتشاش و تخریب و آمریت استکبار جهانی، اغتشاشات سال 88 با امسال شباهت دارد.

وی در ادامه افزود: شاهد هستیم امپراتوری رسانه‌ای غرب و استکبار جهانی یکپارچه تمام توان خود را برای تهییج و تحریک مردم به شورش و اغتشاش و آسیب زدن به اموال عمومی و انتقال اخبار نادرست و دروغین به کار بسته است، در این چند روز تمام تلاش رسانه‌های معاند برای آسیب زدن به کشور به کار گرفته شده است.

تصمیم سران قوا برای همه محترم است

امام جمعه شاهین شهر با انتقاد از عملکرد دولت در روش اجرای افزایش قیمت بنزین، اظهار کرد: به هیچ وجه نمی توان بی‌تدبیری دولت تدبیر و امید را از نظر دور داشت، به هر صورت طبیعی است که رهبر معظم انقلاب از تصمیمات سران سه قوه حمایت کنند اما دولت می‌توانست این کار را به روش بهتر و درست‌تری انجام دهد.

حجت الاسلام هاشمی خاطرنشان کرد: در نزدیک به 7 سال اخیر که دولت تدبیر و امید برسر کار است می‌توانست با توجه به اختیاراتی که دارد هر سال در حد 10 تا 15 درصد با شیبی ملایم و بدون مشکل سازی و همراه با اطلاع رسانی صحیح و دقیق قیمت بنزین را افزایش دهد.

وی ادامه داد: دلسوزان نظام از دولت در این زمینه مطالبه دارند و خواهان توضیح دولت پیرامون شوک وارد شده به جامعه در زمینه افزایش قیمت بنزین است. این کار در ابتدای سال که انتظار عملی شدن آن می‌رفت می‌توانست به خوبی بدون مشکل انجام شود.

امام جمعه شاهین شهر با بیان اینکه دشمنان همیشه و مداوم در حال مبارزه با نظام مقدس اسلامی و رهبری و ولی فقیه هستند، تصریح کرد: تریبون‌های نظام جمعه زبان گویای مردم هستند، همانطور که تریبون‌های نظام جمعه مدافع مردم و مطالبه‌گر دغدغه‌های جامعه هستند و این دغدغه‌ها و مشکلات جامعه را منتقل می‌کنند انزجار و بیزاری مردم از اغتشاشگران و آشوبگران را هم اعلام خواهند کرد.

حجت الاسلام هاشمی با اشاره به اهمیت احترام گذاشتن به تصمیم سران قوا برای افزایش قیمت بنزین، اظهار کرد: امروز همه باید به تصمیم سران قوا احترام بگذارند و دولت نیز باید همانطور که رهبر معظم انقلاب تأکید کردند مراقبت کند که افزایش قیمت‌ها به بهانه افزایش قیمت بنزین صورت نگیرد و به مردم فشار وارد نشود./1304/ت310/ب1

متین فیروزآبادی
ارسال نظرات