۲۸ آبان ۱۳۹۸ - ۲۳:۵۶
کد خبر: ۶۲۷۷۴۴
مدیر حوزه علمیه زنجان:

مردم، اشرار و حامیان اغتشاشگران را ناامید کردند

مردم، اشرار و حامیان اغتشاشگران را ناامید کردند
حجت الاسلام جعفری با بیان اینکه اقتدار نظام جمهوری اسلامی به مردم سالاری دینی است، گفت: مردم، اشرار و دولت های بیگانه خارجی را ناامید کردند.

حجت الاسلام جعفری مدیر حوزه علمیه استان زنجان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، بیان اینکه سخنان رهبر انقلاب فصل الخطاب است، گفت: همانطور که رهبر انقلاب اعلام کردند در خصوص طرح سهمیه بندی بنزین کارشناسی صورت گرفته است و مردم ولایت مدار با این طرح همکاری خواهند کرد.

حجت الاسلام جعفری با اشاره به اینکه اجرای طرح سهمیه بندی بنزین به درستی صورت نگرفت، عنوان کرد: عدم توجیه مردم در خصوص اجرای طرح سبب نگرانی و نارضایتی مردم شد.

مدیر حوزه علمیه استان زنجان اعتراض به تصمیمات مسؤولان را حق مردم دانست و افزود: باید به نگرانی ها و دغدغه های مردم احترام گذاشت و در پی حل مشکلات آنها بود.

وی با بیان اینکه اسناد خبر برنامه ریزی قبلی برای آشوب و اغتشاش را می دهد، اظهار داشت: کسانی که قرآن کریم را به آتش می کشند و طلاب را ضرب و شتم می کنند، جزء مردم نیستند.

حجت الاسلام جعفری افزود: حساب مردم نگران و دغدغه مند از اشرار سازماندهی شده جداست.

مدیر حوزه علمیه استان زنجان دخالت کشورهای بیگانه در مسائل داخلی کشور را خلاف قوانین بین المللی دانست و گفت: حمایت دشمن از خرابکاران نشان می دهد عده ای که دست به آشوب زدند فرسنگ ها از مردم فهیم ایران فاصله دارند.

وی با اشاره به ضرورت ثبات در بازار، عنوان کرد: دستگاه های نظارتی و قوه قضاییه باید به شدت با متخلفین و فرصت جویان برخورد کنند.

حجت الاسلام جعفری با اشاره به بی تدبیری در اجرای طرح سهمیه بندی بنزین، اظهار داشت: کسانی که سبب نگرانی و اضطراب برجامه شده اند، باید پاسخگو باشند.

مدیر حوزه علمیه استان زنجان مطالبه مهم از دولت را ثبات قیمت کالاها دانست و ابراز کرد: باید تمامی درآمد حاصل از افزایش قیمت بنزین بدون توقف زمانی به حساب مردم واریز شود.

وی با بیان اینکه اقتدار نظام جمهوری اسلامی به مردم سالاری دینی است، گفت: مردم اشرار و دولت های بیگانه خارجی را ناامید خواهند ساخت./1350/ت302/ب1

ارسال نظرات