۲۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۳
کد خبر: ۶۲۷۷۴۸
نماینده ولی فقیه در مازندران:

بصیرت و هوشیاری مردم، آبی بر آتش فتنه معاندان انقلاب بود

بصیرت و هوشیاری مردم، آبی بر آتش فتنه معاندان انقلاب بود
حجت الاسلام والمسلمین لائینی گفت: حوادث این چند روز اخیر بار دیگر نقاب از چهره پلید و شیطانی رسانه‌های غربی و حامیان دولتی آنها علیه ملت ایران برداشت.
حجت الاسلام والمسلمین محمد باقر محمدی لائینی، نماینده ولی فقیه در مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، با اشاره به حوادث چند روز اخیر کشور، صف مردم را از آشوبگران و اغتشاشگران جدا دانست و گفت: همان طور که مقام معظم رهبری نیز فرمودند مردم اماکن عمومی را تخریب و آتش نمی‌زنند.
 
وی، نقش عوامل بیگانه در حوادث اخیر را پررنگ دانست و با بیان این که هوشیاری و بصیرت مردم این فتنه دشمن را نیز خنثی و آن‌ها را رسوا کرد، افزود: ملت بزرگ ایران از همان ابتدا صف خود را از اغتشاشگران و فتنه انگیزان جدا کردند.
 
نماینده ولی فقیه در مازندران با تأکید براین که ملت با بصیرت و انقلابی ایران اسلامی اجازه فتنه انگیزی به دشمنان این کشور را نخواهند داد، بیان داشت: این ملت چهل سال است که پای آرمان‌های انقلاب، نظام و رهبری ایستاده اند و در این حوادث اخیر نیز بار دیگر ولایت مداری و تبعیت خود را به اثبات رساندند.
 
حجت الاسلام والمسلمین لائینی با بیان این که دخالت بیگانگان و عوامل دشمن در حوادث اخیر کاملاً روشن است، خاطرنشان کرد: توطئه و فتنه ضد انقلاب این بار نیز با هوشیاری و بصیرت مردم خنثی شد.
 
امام جمعه ساری با اشاره به این که ضد انقلاب فکر می‌کرد با موج سواری از حوادث به وجود آمده می‌تواند به اهداف شوم خود در کشور دست پیدا کند، ادامه داد: ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی اجازه نخواهند داد عده‌ای آشوب طلب و اغتشاشگر فضای عمومی کشور را به سوی هرج و مرج و ناامنی هدایت کنند.
 
نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که ملت ایران گوش به فرمان ولایت و رهبری هستند، خاطرنشان کرد: حضور بی نظیر مردم در برخی شهر‌های کشور در محکومیت اقدامات اخیر اغتشاشگران، بیعت دوباره با انقلاب و رهبری بود.
 
حجت الاسلام والمسلمین لائینی همچنین به فعالیت گسترده جریان رسانه‌ای ضد انقلاب در این چند روز گذشته علیه کشورمان اشاره کرد و گفت: حوادث این چند روز اخیر بار دیگر نقاط از چهره پلید و شیطانی رسانه‌های غربی علیه ملت ایران برداشت.
 
امام جمعه ساری با تأکید براین که ملت ایران با وحدت و همبستگی از این فتنه نیز با سربلندی عبور خواهند کرد، بیان داشت: فتنه آبان ماه ۹۸ نیز رسوایی دیگری برای دشمنان ملت بزرگ ایران و عوامل آن‌ها بوده است.
 
نماینده ولی فقیه در مازندران در بخش دیگری از سخنان خود بر ضرورت نظارت مستمر و دقیق مسؤولان بر وضعیت بازار به منظور جلوگیری از هر گونه افزایش قیمت تأکید کرد و گفت: همان طور که مقام معظم رهبری نیز فرموند گرانی بنزین نباید موجب افزایش قیمت کالا شود./950/ت310/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات