۲۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۱
کد خبر: ۶۲۷۷۸۱
امام جمعه موقت اصفهان:

آشوب و خرابکاری از سوی مزدوران دشمن است| مردم پاسخ ضدانقلاب را می‌دهند

آشوب و خرابکاری از سوی مزدوران دشمن است| مردم پاسخ ضدانقلاب را می‌دهند
حجت الاسلام رهبر گفت: مردم ما اهل آشوب و اغتشاش و جنایت نیستند، بلکه همیشه حتی اگر اعتراضی هم داشته‌اند در کمال آرامش و نجابت اعتراضات و انتقادات خود را مطرح کرده‌اند.

حجت الاسلام محمدتقی رهبر، امام جمعه موقت اصفهان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، با بیان اینکه باید دقت داشته باشیم بنزین در کشور ما گران نیست، گفت: باید سوخت در کشور ما به صورت عادلانه و عاقلانه قیمت گذاری شود، اما نه اینطور که به طور کلی قیمت گذاری کنیم و بازتاب و تبعات آن را در نظر نگیریم.

افزایش ناگهانی قیمت بنزین به مصلحت کشور نبود

وی در ادامه افزود: افزایش ناگهانی قیمت بنزین و غافلگیر کردن مردم به مصلحت کشور و نظام ملت نبود، می‌شد قیمت بنزین را در زمان مناسب‌تری و آرام آرام افزایش داد، آن هم با بررسی افرادی که قرار است سهمیه بگیرند به منظور ایجاد عدالت در پرداخت یارانه و سهمیه بنزین، قطعا افرادی که خودروهای میلیاردی سوار هستند نیازی به یارانه و سهمیه یارانه‌ای بنزین ندارند.

امام جمعه موقت اصفهان وارد شدن شوک به جامعه را زمینه ساز سوء استفاده جریان‌های ضدانقلاب عنوان کرد و گفت: اینکه مردم ناگهان صبح از خواب بیدار شوند و شاهد افزایش قیمت بنزین باشند اصلا درست نیست و اینکارها به مصلحت کشور نیست.

حجت الاسلام رهبر با بیان اینکه باید سهمیه بندی به نحوی باشد که به مردم فشار وارد نشود، اظهار کرد: اکنون برخی از مردم هنوز کارت سوخت هم ندارند و این موضوع برای آنها مشکل‌ساز است. مردم متدین و انقلابی برای حفظ نظام و حفظ امنیت و آرامش کشور این افزایش قیمت بنزین را پذیرفتند اما بازهم ضدانقلاب از شرایط سوء استفاده کرده و خسارات زیادی وارد کردند.

مردم ما اعتراضات خود را نجیبانه مطرح می‌کنند

وی با اشاره به خسارت‌هایی که اغتشاشگران به کشور وارد کردند، خاطرنشان کرد: مردم کشور ما اهل آشوب و اغتشاش و جنایت نیستند، بلکه همیشه حتی اگر اعتراضی هم داشته‌اند در کمال آرامش و نجابت اعتراضات و انتقادات خود را مطرح کرده‌اند، اسناد و مدارک موجود نشان می‌دهد آشوب‌ها توسط افراد مزدور و اراذل و اوباش انجام شده است.

امام جمعه موقت اصفهان با تأکید برضرورت توجه دولت به دغدغه های مردم و جلوگیری از سوء استفاده ضدانقلاب از مشکلات کشور، تصریح کرد: این اغتشاشات به نام مردم اما به کام دشمنان مردم صورت گرفت، شاهد هستیم که دشمنان خارجی و داخلی دست به دست هم داده‌اند برای حمایت از اغتشاشات و ایجاد ناامنی کشور، همانطور که شاهد هستیم وزیرخارجه بی آبروی آمریکا از نخستین حامیان اغتشاشات بوده است.

حجت الاسلام رهبر زمان شناسی، جامعه شناسی، دشمن شناسی و مردم شناسی را از ضرورت‌های مدیریت عنوان کرد و افزود: بنابر روایات حکمت یعنی عقلانیت در کارها و استفاده از عقل و تدبیر در تصمیم گیری‌ها، گرانی بنزین باعث شد ضدانقلاب به میدان بیایند و از شرایط سوء استفاده کنند اما مردم پاسخ این جنایت‌های ضدانقلاب را خواهند داد./1304/ت210/ب1

متین فیروزآبادی
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۴
بایستی حقوق بازنشستگان و خانواده های مستمند و به شدت نیازمندشان که جمعیت قابل توجهی از خانوارهای طبقه متوسط و محروم و خدوم و رنج کشیده مدافع نظام و انقلاب رو با خدمت صادقانه ۳۰ ساله بدون فساد( دزدی ، رشوه ، اختلاس و فرار از کشور)تشکیل می دهند با توجه به منابع حاصل از اصلاح قیمت بنزین بطور کامل در سال ۹۹ همسان سازی شود.تا شرایط برای ادامه حیات و زندگی خانوارهای بدنه اصلی مدافع نظام و انقلاب در تمامی عرصه های مهم کشور، فراهم گردد.
0
0