۲۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۸
کد خبر: ۶۲۷۷۸۳
نماینده ولی فقیه در لرستان:

راهپیمایی علیه آشوبگران نشانه بصیرت مردم در برابر دشمنان است

راهپیمایی علیه آشوبگران نشانه بصیرت مردم در برابر دشمنان است
نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به جدا بودن خط مردم از آشوبگران، گفت: حضور امروز مردم نشانه بصیرت، بیداری و پایبندی به آرمان های انقلاب است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد میرعمادی، صبح امروز در حاشیه راهپیمایی مردم خرم آباد در راستای محکوم کردن اقدامات اخیر آشوبگران در جمع خبرنگاران گفت: حضور امروز مردم نشان بصیرت، درایت و هوشیاری است.

وی با بیان اینکه امروز مردم با آمدن به صحنه باری دیگر برگ زرینی در تاریخ انقلاب به ثبت رساندند، افزود: این حضور و آمدن به صحنه اعلام ماندن پای انقلاب و آرمان های آن است.

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به اینکه دشمنان امنیت ما را هدف قرار داده اند، اظهار داشت: دشمن بداند مردم با وجود گرانی ها و مشکلات اقتصادی، همواره پای انقلاب و نظام ایستاده اند و اجازه نخواهند داد دشمن امنیت این نظام را خدشه دار کند.

وی با بیان اینکه مسیر مردم انقلابی از آشوبگران جدا است، خاطرنشان کرد: حضور مردم در صحنه های انقلاب و دفاع از امنیت کشور امری مهم در ادامه راه انقلاب و پیشرفت کشور است.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی عنوان کرد: حضور مردم سبب به عقب کشاندن دشمنان نظام و انقلاب می شود و دشمن بداند تا زمانی که مردم ولایی و انقلابی در صحنه حضور دارند، نقشه های آنان نقش بر آب می شود.

نماینده ولی فقیه در لرستان به خواسته به حق مردم اشاره کرد و گفت: مسؤولان باید از افزایش قیمت دیگر کالاها جلوگیری کنند و با عمل به قانون و وظیفه خویش اعتماد مردم را جلب کنند./9451/پ310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات