۲۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۱
کد خبر: ۶۲۷۷۹۷
فردا قم در حمایت از امنیت و اقتدار کشور بپا می خیزد؛

دعوت نهادهای حوزوی از مردم جهت شرکت در راهپیمایی حمایت از امنیت کشور

دعوت نهادهای حوزوی از مردم جهت شرکت در راهپیمایی حمایت از امنیت کشور
مراکز و نهادهای حوزوی از مردم برای شرکت در راهپیمایی مردمی لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب و در حمایت از اقتدار و امنیت کشور دعوت کرده اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، براساس اطلاعیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم راهپیمایی مردمی لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب و در حمایت از اقتدار و امنیت کشور درقم برگزار می شود.

در اطلاعیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم آمده است، در پاسخ به درخواست ها و تماس های مکرّر برگرفته از دیانت، بصیرت و دشمن شناسیِ اقشار مردم شریف و ولایتمدار قم اعم از هیأت مذهبی، اصناف، روحانیّت معظم و تشکّل‌های مردم نهاد، به آگاهی می رساند راهپیمایی خودجوش مردمی لبیک به مقتدای عظیم الشأن امّت اسلامی و حمایت از اقتدار و امنیت کشور در برابر شرارت های آشوب گران و دسیسه آمریکایی – صهیونیستی و مزدوران استکبار برگزار می شود.

مرکز مدیریت حوزه های علمیه، مرکز بسیج اساتید و نخبگان حوزه های علمیه، تیپ امام صادق(ع) و سایر مؤسسات، مراکز و نهادهای حوزوی از مردم برای شرکت در راهپیمایی مردمی لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب و در حمایت از اقتدار و امنیت کشور دعوت کرده اند.

گفتنی است، این راهپیمایی با سخنرانی آیت الله سعیدی تولیت آستان مقدسه حضرت فاطمه معصومه(س) ساعت 10 روز پنج شنبه 30 آبان ماه با از مصلای قدس به سمت حرم مطهر حضرت معصومه(س) برگزار می شود./1324/ج

مصطفی رستمی
ارسال نظرات