۲۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۵
کد خبر: ۶۲۷۷۹۸
فرمانده سپاه استان قم:

معرفی سیره شهدای قم نیازمند تلاش‌های عمیق‌تری است

معرفی سیره شهدای قم نیازمند تلاش‌های عمیق‌تری است
سردار شاهچراغی با بیان این که معرفی سیره شهدای قم نیازمند تلاش‌ عمیق‌تری است،گفت: برخی شهدای قم همچنان در گمنامی هستند و برای معرفی آنان باید تلاش‌های بیشتری صورت بگیرد.

به گزارش خبرگزاری رسا، سردار «سیدمحمدتقی شاهچراغی» در مراسم بیست و ششمین یادواره سرداران، امیران، فرماندهان و ۶ هزار شهید استان قم در مجتمع امام خمینی (ره) اظهار داشت: از عملیات رمضان در سال ۱۳۶۰ تا بعد از عملیات بدر در سال ۱۳۶۳ با فرماندهان شهید و رزمندگان لشکر ۱۷ امام علی بن ابی طالب (ع) مانوس بوده‌ام.

وی با بیان اینکه یادواره شهدا سنت گرانقدری بوده که در استان قم به صورت مستمر درحال برگزاری است، افزود: اما خیلی بیشتر از این‌ها باید برای شهدای قم که در زمره آن‌ها شهید بزرگواری همچون شهید مهدی زین الدین قرار دارد، کار شود.

فرمانده سپاه استان قم گفت: برای معرفی سیره شهدای قم باید کار‌های عمیق تری صورت بگیرد، زیرا همچنان برخی از شهدای قم در بین مردم گمنام و بی نام نشان هستند.

شاهچراغی تاکید کرد: شهدای روحانیت بیشترین درصد شهید را نسبت به قشر خود دارند و به ویژه از جوانان نقاط مختلف قم انتظار داریم بیش از این در معرفی شهدا ایفای نقش کنند.

این مسئول تاکید کرد: بخصوص در برهه کنونی که اغتشاش‌گران به بهانه اعتراض به اصلاح قیمت سوخت، آسیب به اموال مردم زدند، حضور جوانان انقلابی در صحنه لازم است.

شاهچراغی خاطرنشان کرد: خوشبختانه به خاطر شور و شعور انقلابی مردم قم دشمنان نتوانستند در این استان کاری از پیش ببرند.

وی با تشکر از مسئولان و دست‌اندرکاران ستاد کنگره شهدای استان قم خاطرنشان کرد: ۱۷ کمیته برای برگزاری کنگره ملی شهدای استان تشکیل شده و از تمام ظرفیت‌های مردمی و استانی در برگزاری این کنگره استفاده خواهد شد.

شاهچراغی متذکر شد: در این کنگره نسبت به معرفی تمام شهدای سپاه، ارتش، بسیج و مدافع حرم و شهدای امنیت اقدام خواهد شد./1330/ج

ارسال نظرات