۰۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۹
کد خبر: ۶۲۷۷۹۹
آیت الله حسینی شاهرودی:

اغتشاشات اخیر موجب زیر سؤال رفتن مطالبات واقعی مردم شد

اغتشاشات اخیر موجب زیر سؤال رفتن مطالبات واقعی مردم شد
نماینده مجلس خبرگان رهبری با محکوم کردن حوادث اخیر در کشور، گفت: اغتشاشات اخیر که از سوی عده‌ای اندک در کشور ساماندهی شده بود موجب زیر سؤال رفتن مطالبات مردم شد.
آیت الله حسینی شاهرودی، نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، به حوادث اخیر در چند شهر کشور اشاره کرد و گفت: این گونه حوادث که موجب نابسامانی در کشور می شود به طور حتم محکوم است.
 
وی با بیان این که دولت باید قبل از اجرای هر طرحی معایب و محاسن آن را به صورت واضح برای مردم توضیح می‌داد، افزود: قبل از این که طرحی به یک باره در کشور اجرا شود باید مردم را قانع کنیم و برای آن مقدمه سازی و مصاحبه صورت گیرد و توضیح داده می‌شد تا جامعه آگاهی پیدا می‌کرد.
 
آیت الله حسینی شاهرودی ادامه داد: از طرفی باید توجه داشته باشیم در همه دنیا رسم بر این است وقتی دولت  می‌خواهد تصمیمی بگیرد ابتدا با وزرا و کارشناسان تحقیق و بررسی می‌کند و بعد از این که به یک نتیجه‌ای رسید عملی می‌کند.
 
نماینده مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که وقتی دولت تصمیمی می‌گیرد ممکن است آن طرح به نفع و یا ضرر بعضی‌ها باشد، گفت: در کشور ما نیز به دلیل وجود آزادی وقتی جمعی از این مسأله خوششان نمی آید اعتراض می‌کنند، اما از این جا به بعد نوبت به ضد انقلاب می‌رسد که از این اعتراضات سوء استفاده می‌کند.
 
وی با بیان این که اغتشاشات اخیر که از سوی عده‌ای اندک در کشور ساماندهی شده بود موجب زیر سؤال رفتن مطالبات مردم شد، بیان داشت: این عده‌ای که تنها با هدف ایجاد اغتشاش و ناامنی درکشور به میدان آمدند کاری کردند که حتی آن‌هایی که واقعاً برای اعتراض مسالمت آمیز و قانونی آمده و دلسوز کشور بودند زیر سؤال رفتند و این خیانتی به کشور، دولت و ملت ایران است.
 
نماینده مجلس خبرگان رهبری با بیان این که رسانه‌های خارجی، اجانت، منافقان و نظام استکبار می‌خواهند مملکت ما در آشوب و اغتشاش باشد، ادامه داد: این گروه‌ها هیچ گاه دلشان برای ملت ما نسوخته به همین دلیل از اغتشاش گران حمایت می‌کنند.
 
وی به تلاش رسانه‌های بیگانه در این چند روز اشاره کرد و گفت: رسانه‌های بیگانه تنها از اغتشاش گران حمایت و به محکوم کردن دولت پرداختند.
 
آیت الله حسینی شاهرودی با بیان این که جبهه نفاق، ضد انقلاب و منحرفان در این حوادث اخیر دست به جنایت، تخریب اموال عمومی و خصوصی و ایجاد زحمت برای عموم مردم زدند، افزود: این تحرکات همان چیزی است که استکبار می‌خواهد.
 
نماینده مجلس خبرگان رهبری در ادامه سخنان خود گفت: مردم به خوبی متوجه شدند کسانی که این روز‌ها دست به خرابکاری و تخریب اموال عمومی زدند از مردم نیستند و این هم یک امتیازی است.
 
وی در بخش پایانی سخنان خود بر ضرورت نظارت بیشتر دولت بر قیمت‌ها و بازار در این روز‌ها تأکید کرد و افزود: باید به گونه‌ای نظارت شود که اصلاح نرخ بنزین در کشور موجب فشار اقتصادی به مردم نشود./950/
افشین ایمانی
ارسال نظرات