۲۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۹
کد خبر: ۶۲۷۸۲۵
معاون تبلیغ حوزه علمیه لرستان:

مسؤولان به فکر مشکلات معیشتی مردم باشند

مسؤولان به فکر مشکلات معیشتی مردم باشند
معاون تبلیغ حوزه علمیه لرستان با اشاره به وجود مشکلات معیشتی و اوضاع بیکاری مردم، گفت: مسؤولان باید به فکر مشکلات معیشتی مردم باشند.

حجت الاسلام محمد ولی پور، معاون تبلیغ حوزه علمیه لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، به وضع معیشتی و اقتصادی مردم اشاره کرد و گفت: نظارت بر قیمت ها و جلوگیری از افزایش قیمت کالاها به بهانه گران شدن قیمت بنزین وظیفه مسؤولان است.

وی با تأکید بر اینکه در سایه کنترل بازار باید جلوی سوء استفاده برخی گرفته شود، افزود: مطالبه مردم در جلوگیری از افزایش قیمت ها به حق بوده و حرف مردم از عملکرد آشوبگران جدا است.

معاون تبلیغ حوزه علمیه لرستان با اشاره به اعتراض مردم و خواسته آنان از اجرای کامل قانون در زمینه سهمیه بندی بزنین خاطرنشان کرد: مردم به خودشان ضربه نمی زنند بلکه آشوبگران با آتش کشاندن اموال عمومی به دنبال سوء استفاده از تجمعات اعتراض آمیز مردمی هستند و مسیر مردم از این افراد جدا است.

وی مردم را پایبند به نظام و انقلاب دانست و افزود: مردم برای این انقلاب خون دادند و به راحتی دست از انقلاب و آرمان های آن بر نمی دارند و همواره در برابر توطئه های اغتشاشگران هوشیار هستند.

حجت الاسلام ولی پور با اشاره به حضور به موقع مردم در صحنه و خنثی کردن دسیسه دشمنان و محکوم سازی اقدامات آشوبگران یادآور شد: این حضور تجلی بصیرت، درایت و تبعیت از رهبری بوده و مردم با حضور خود آرامش را به جامعه برگرداندند.

وی تأکید کرد: مسؤولان باید قدر مردم را بدانند و در سایه مدیریت، نظارت و برنامه ریزی و کنترل بازار مشکلات اقتصادی را برطرف کنند و جلوی گرانی را بگیرند./9451/ت310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات