۲۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۱
کد خبر: ۶۲۷۸۳۰
با عنوان «لبیک یا خامنه‌ای»؛

مردم کرمانشاه در محکومیت اقدامات اخیر اشرار راهپیمایی می‌کنند

مردم کرمانشاه در محکومیت اقدامات اخیر اشرار راهپیمایی می‌کنند
مردم ولایت‌مدار کرمانشاه روز یکشنبه در پاسخ به اقدامات اخیر اشرار با عنوان «لبیک یا خامنه‌ای» در دفاع از اقتدار و امنیت کشور، راهپیمایی خواهند کرد.

به گزارش خبرگزاری رسا، عباس سروری رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه از برگزاری راهپیمایی بزرگ مردم کرمانشاه خبر داد و اظهار داشت: کرمانشاهیان در پی حوادث اخیر که توسط تعدادی اشرار، ضدانقلاب و عناصر وابسته به استکبار جهانی نسبت به حرمت‌شکنی و تخریب اموال عمومی صورت گرفت، به خیابان‌ها آمده و حمایت قاطعانه خود را بر سر ایادی کفر و استکبار جهانی فریاد خواهند زد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه اظهار داشت: این تجمع مردمی با عنوان «لبیک یا خامنه‌ای» و در دفاع از اقتدار و امنیت کشور، در شهرهای کرمانشاه، اسلام‌آباد غرب، سرپل‌ذهاب، جوانرود و صحنه برگزار می‌شود.

وی افزود: ملت و هوشیار ایران اسلامی هیچگاه اجازه ضربه به اصل نظام را نخواهند داد و با حضور همیشه به موقع خود در صحنه و با به نمایش گذاشتن بصیرت انقلابی باری دیگر با آرمان‌های امام و انقلاب اسلامی تجدید میثاق خواهند کرد.

سروری ضمن دعوت از عموم مردم ولایت‌مدار کرمانشاه برای حضور در این راهپیمایی در خصوص مکان و زمان برگزاری آن، گفت: اقشار و گروه‌های مختلف مردم ولایت‌مدار کرمانشاه ساعت 10 روز یکشنبه هفته آینده از میدان شهرداری سابق(میدان انقلاب) به سمت میدان آزادی حرکت کرده و با حضور پرشور خود و سردادن شعارهایی، خشم و انزجار خود را نسبت به استکبار جهانی به نمایش خواهند گذاشت./1350/د101/ب1

منبع: فارس
ارسال نظرات