۲۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۵
کد خبر: ۶۲۷۸۳۴
تولیت آموزش عالی قاسم ابن الحسن:

مسؤولان در شرایط سخت کنونی با کنترل قیمت ها مردم را یاری کنند

مسؤولان در شرایط سخت کنونی با کنترل قیمت ها مردم را یاری کنند
حجت الاسلام والمسلمین علم الهدی با بیان اینکه مسؤولان مردم را محرم خود بدانند، گفت: مسؤولان به وعده های داده شده عمل کنند و مانع گرانی اجناس شوند.

حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدباقر علم الهدی تولیت آموزش عالی قاسم ابن الحسن(ع)، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با محکوم کردن اغتشاشات اخیر، گفت: به طور قطع صف مردم از اغتشاشگران جدا است.

وی با تاکید بر اینکه مسؤولان نباید مردم را نامحرم ببینند، ادامه داد: مسؤولان و مدیران کلان کشوری وقتی ضرورت اجرای یک طرح و یا برنامه برای آنان محرز می شود و تصمیم بر اجرای آن می گیرند اولا باید این امر را با مردم در میان بگذارند و دیگر اینکه افکار عمومی را برای اجرای آن آماده کرده باشند.

حجت الاسلام والمسلمین علم الهدی با اشاره به اینکه مردم در اجرا و ضرورت افزایش قیمت بنزین توجیه نشده بودند، ابراز کرد: با توجه به اعلان افزایش قیمت ناگهانی بنزین، اعتراضات مردمی در شهرهای کشور آغاز و متاسفانه با هدایت نفوذیان معاند و منافق این اعتراضات به آشوب و اغتشاش کشیده شد.

تولیت آموزش عالی قاسم ابن الحسن(ع) ادامه داد: زمانی که مردم حس کردند اعتراضات آنان موجب سوء استفاده فرصت طلبان و منافقان می شود و انقلاب به مخاطره می‌افتد به حمایت از بیانات رهبری و انقلاب برخواستند و شهر به شهر علیه دشمنان راهپیمایی کردند.

وی با اشاره به اینکه ملت ایران مردمی شریف و بزرگوار هستند، گفت: دولت مردان باید روی این مردم حساب باز کنند، به آنان اعتماد داشته باشند، با مردم از روی صداقت وارد شوند و به وعده هایی که دادند جامعه عمل بپوشانند.

حجت الاسلام والمسلمین علم الهدی مهمترین انتظار مردم از مسؤولان را تحقق وعده های داده شده آنان بیان کرد و ادامه داد: اگر مسؤولان می گویند ما تلاش می کنیم اجناس گران نشود حقیقتا باید به این وعده عمل کنند و پای قرار خودشان بایستند.

تولیت آموزش عالی قاسم ابن الحسن(ع) ادامه داد: دولت و مدیران کلان کشور نباید مردم را در این صحنه سخت اقتصادی تنها بگذارند و تعامل خود را با مردم بیشتر کنند.

وی در پایان با تاکید بر اینکه مسؤولان با اغتشاشگران و عناصر نفوذی مقابله کنند، خاطرنشان کرد: مسؤولان با خدمت رسانی بهتر تلاش کنند دوره 12 ریاست جمهوری نیز به بهترین شکل به پایان برسد و مردم خاطرات خوبی از این دوره در ذهن داشته باشند./813/ت302/ب1

فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات