۲۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۶
کد خبر: ۶۲۷۸۳۶
نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی:

بنزین برای فتنه‌گران تنها یک بهانه بود

بنزین برای فتنه‌گران تنها یک بهانه بود
نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی گفت: بنزین برای فتنه‌گران تنها یک بهانه بود، دشمنان می‌خواستند با بهانه تورم در کشور مشکل ایجاد کنند.

به‌گزارش خبرگزاری رسا، آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی پیش از ظهر امروز در جمع مردم شرکت کننده در راهیپمایی مردمی با عنوان «میثاق با ولایت، حمایت از اقتدار و امنیت کشور» اراک اظهار کرد: استان مرکزی استان امام راحل، آیت‌الله اراکی، نخبگان و 6 هزار و 200 شهید سرافراز و عزت‌آفرین است که اجازه سو استفاده به فتنه‌گران را نمی‌دهد.

وی افزود: افراد آشوب‌گر، فتنه‌انگیز با دغل‌بازی و با پیروی از اهداف اسرائیل، آمریکا، دشمنان عبری و عربی آمده‌ بودند تا منافع ملی را به خطر بیاندازند، آنها نمی‌دانند که ملت ایران در خصوص عزت و امنیت خود با هیچ احدی همکاری نکرده و هیچ‌گاه دست دوستی به خائنان و دشمنان داخلی و خارجی نخواهند داد.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی تصریح کرد: دشمنان و فتنه‌گران خواستند به بهانه کوچکی مثل افزایش قیمت بنزین در کشور ناامنی ایجاد کنند، اما مردم متعصب، غیرتمند، با کرامت، اربعینی، حسینی و آزادخواه ایران با این فتنه‌گران همکاری نکردند.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی بیان کرد: بنزین برای فتنه‌گران تنها یک بهانه بود، دشمنان می‌خواستند با بهانه تورم در کشور مشکل ایجاد کنند، آنها اموال عمومی مثل بانک‌، پمپ بنزین، مسجد، حتی قرآن و .. را به آتش کشیدند.

وی خاطرنشان کرد: این خسارت‌ها را چه کسی باید جبران کند؟ این‌ها خیانت و جنایتی بود که اتفاق افتاد، هیچ‌کسی حق ندارد به یک دانه برنج از فرد دیگر آسیب و خسارت وارد کند اما فتنه‌گران خسارت‌های زیادی به بیت‌المال وارد کردند.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی ادامه داد: آنها اگر به افزایش قیمت بنزین معترض بودند باید در کمال آرامش و کسب اجازه در محلی تجمع می‌کردند و نارضایتی خود را اعلام می‌کردند نه این که آشوب برپا کنند، این کار فتنه‌گران علاج نبود بلکه ضد علاج بود.

آیت‌الله دری نجف‌ابادی افزود: آمریکا و دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران در تلاش هستند با روش‌های مختلف کشور را تحت فشار قرار دهند، یکی از همین دشمنان مطرح کرده که باید ایران را تحت فشار اقتصادی و نظامی قرار داد و آشوب هم ایجاد کرد، آنها با برنامه‌ریزی خود به دنبال نفاق در کشور هستند نباید اجازه سوء استفاده به آنها داد.

وی با بیان اینکه ملت ایران هوشیار، با نجابت، با درایت بوده و گوش به این دغل‌کاران نمی‌دهد، افزود ما با تمام توان از آرمان‌های خمینی کبیر دفاع می‌کنیم، امام(ره) آمد تا مردم را از استکبار جهانی و ناعدالتی‌ها، فساد نجات داده و به آنها عزت دهد.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی بیان کرد: آفرین بر مسئولان استان مرکزی، نیروی انتظامی، بسیج، سپاه و مردم بسیجی استان مرکزی که به فتنه‌گران اجازه سوء استفاده ندادند، مردم آزادی‌خواه استان مرکزی و ایران با عزت هستند، وقتی خداوند بخواهد به ملتی عزت دهد به آنها رهبری فرزانه، آگاه، زمان‌شناس، حادثه‌شناس، با تقوا و تاریخ‌شناس عنایت می‌کند، خوشبختانه نمره مردم استان مرکزی در این زمینه بسیار خوب است زیرا خداوند به مردم خمینی کبیر را عنایت کرده است./1350/د101/ب1

منبع: فارس
ارسال نظرات