۲۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۵
کد خبر: ۶۲۷۸۴۱
حجت الاسلام یوسف پور:

اغتشاش و آشوب کار ضد انقلاب و نفوذی ها است

اغتشاش و آشوب کار ضد انقلاب و نفوذی ها است
مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران با محکوم کردن حوادث چند روز اخیر عده ای اغتشاشگر در کشور، گفت: ملت ایران با وحدت و همبستگی از این فتنه نیز عبور خواهند کرد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام یوسف یوسف پور، مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران امروز در نشستی با محکوم کردن حوادث چند روز اخیر برخی شهر‌های کشور، گفت: حوادثی که در روز‌های اخیر شاهد آن بودیم از سوی اشرار و اغتشاشگران وابسته به آمریکا و رژیم صهیونیستی اتفاق افتاد.
 
وی با بیان این که صف مردم عادی از اغتشاشگران و آشوب گران جدا است، افزود: ملت بزرگ ایران اگر هم اعتراض و مطالبه‌ای دارند از مسیر قانونی آن را دنبال می‌کنند.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که حوادث اخیر در برخی نقاط کشور کاملاً از قبل طراحی شده بود، بیان داشت: دشمن همه توان خود را برای برهم زدن امنیت و آرامش در کشور به کار گرفت، اما با هوشیاری مردم شکست خورد.
 
حجت الاسلام یوسف پور با بیان این که آشوب گران و اغتشاشگران با هدف مشخصی دست به تخریب اموال عمومی زدند، خاطرنشان کرد: هوشیاری و بصیرت مردم این توطئه و فتنه دشمن را نیز خنثی کرد.
 
وی با اشاره به این که دشمن پس از شکست‌های متعدد در عرصه‌ها مختلف این بار نیز با سوء استفاده از فضای به وجود آمده تلاش کرد تا اهداف و برنامه‌های خود را در کشور عملیاتی کند، گفت: اما بصیرت و هوشیاری مردم و همچنین تلاش نیرو‌های انتظامی و امنیتی، شکستی دیگر برای اغتشاش گران و حامیان آن‌ها بود.
 
مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران با بیان این که ملت بزرگ ایران اجازه موج سواری به آشوب طلبان و دشمنان این کشور را نخواهند داد، افزود: حوادث چند روز اخیر بار دیگر چهره جنایت کار آمریکا، رژیم صهیونیستی و همچنین برخی کشور‌های اروپایی را برملا کرد.
 
حجت الاسلام یوسف پور با اشاره به این که آمریکایی‌ها آشکارا از اغتشاش گران حمایت کردند، ادامه داد: کینه توزی چهل ساله مقامات آمریکایی نسبت به ملت ایران هر روز به شیوه جدیدی مشخص می‌شود.
 
وی در بخش دیگری از سخنان خود از برگزاری راهپیمایی بزرگ لبیک به ولایت فقیه در سراسر کشور خبر داد و گفت: این راهپیمایی به مدت ده روز در همه شهر‌های کشور برگزار خواهد شد و به دلیل شرایط جوی این راهپیمایی سوم آذر ماه در استان برگزار می‌شود.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که این راهپیمایی همزمان و ساعت نه صبح همان روز در تمامی شهرستان‌های مازندران برگزار می‌شود، گفت: در ساری، این راهپیمایی از میدان شهید قاسمی آغاز و تا امامزاده یحیی ادامه دارد./950/د102/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات