۲۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۶۲۷۸۴۳

‌راهپیمایی باشکوه مردم بصیر شهرستان‌های اصفهان در واکنش به اغتشاشات اخیر‌

‌راهپیمایی باشکوه مردم بصیر شهرستان‌های اصفهان در واکنش به اغتشاشات اخیر‌
اجتماع باشکوه مردم نجف‌آباد، شهرضا و شاهین‌شهر در اطاعت از رهبر معظم انقلاب و حمایت از امنیت میهن اسلامی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری رسا، همزمان با بسیاری از نقاط کشور، مردم مؤمن، بصیر و ولایتمدار نجف‌آباد راهپیمایی باشکوهی در حمایت از امنیت نظام جمهوری اسلامی و محکومیت اغتشاشات اخیر برگزار کردند.

مردم شهرستان نجف‌آباد بعد از نماز ظهر و عصر امروز با اجتماع در میدان امام خمینی(ره) این شهر با مشت‌های گره‌کرده و فریادهای «مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر فتنه‌گر» انزجار خود از اغتشاشگران و ایادی دست‌نشانده استکبار و منافقین را اعلام کردند.

نجف‌آبادی‌ها که در 40 سال عمر باعزت جمهوری اسلامی ایران، در همه صحنه‌های دفاع از نظام جمهوری اسلامی و پشتیبانی از ولایت فقیه در خط مقدم قرار داشته و همواره مطیع فرامین رهبر معظم انقلاب بوده‌اند، امروز نیز یک‌صدا فریاد انزجار خود از تحرکات اخیر و آشوبگری دشمنان این مرز و بوم را به نمایش گذاشتند.

علاوه بر نجف‌آباد، امروز مردم ولایتمدار شاهین‌شهر نیز در محکومیت اغتشاشات اخیر راهپیمایی کردند. مردم شاهین‌شهر از تجمع مقابل مسجد المهدی(عج) این شهر راهپیمایی دشمن‌شکن خود را شروع کردند و تا خیابان فردوسی ادامه دادند.

همچنین راهپیمایان شاهین‌شهری با سر دادن شعارهایی از جمله «منافق فتنه‌گر همیشه بازنده است، جمهوری اسلامی همیشه پاینده است» انزجار خود از رفتار اغتشاشگران و معاندان نظام جمهوری اسلامی را اعلام کردند.

امروز در شهرضا نیز مردم بصیر و آگاه این شهر، راهپیمایی باشکوهی را در اطاعت از رهبر انقلاب و حمایت از امنیت میهن اسلامی برگزار کردند.

راهپیمایان شهرضایی با مشت‌های گره‌کرده خود و فریادهای «الله اکبر» از میدان تاسوعا به‌سمت میدان حر حرکت کرده فریاد حمایت از نظام جمهوری اسلامی را سر دادند.

در پایان این راهپیمایی بیانیه‌ای در محکومیت اغتشاشات اخیر نیز قرائت شد./1350/

منبع: تسنیم
ارسال نظرات