۲۹ آبان ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۸
کد خبر: ۶۲۷۸۶۰
همزمان با هفته پژوهش صورت می پذیرد؛

برپایی نمایشگاه نرم افزارهای علوم اسلامی نور در مدرسه علمیه الزهرا

برپایی نمایشگاه نرم افزارهای علوم اسلامی نور در مدرسه علمیه الزهرا
مسؤول کتابخانه مدرسه علمیه الزهرا (س) از برپایی نمایشگاه نرم افزار‌های علوم اسلامی نور خبر داد و گفت: این نمایشگاه از ۲۹ آبان تا پایان هفته پژوهش دایر است.

سرکار خانم فاضله، جعفری مسؤول کتابخانه مدرسه علمیه الزهرا(س) کوی نصر، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به اهمیت کتاب خوانی و شروع هفته کتاب، گفت: رهبر معظم انقلاب می فرمایند: طلبه باید دستش از کتاب رها نشود، کتاب بخواند، همه جورش را بخواند.

وی ادامه داد: به همین مناسبت مدرسه علمیه الزهرا(س)، اقدام به برپایی نمایشگاه نرم افزارهای علوم اسلامی نور کرده است تا طلاب و متقاضیان محترم از این منابع غنی کتابخانه ای دیجیتال با تخفیف ویژه بهره ببرند.

مسؤول کتابخانه مدرسه علمیه الزهرا(س) با اشاره به زمان برگزاری نمایشگاه، عنوان کرد: زمان برگزاری نمایشگاه فروش نرم افزارهای علوم اسلامی نور از ۲۹ آبان ماه تا پایان هفته پژوهش خواهد بود.

جعفری با اشاره به اینکه طلاب با مطالعه کتاب می توانند فعالیت های علمی و پژوهشی موفقی داشته باشند، اظهار داشت: حوزه های علمیه باید بتوانند طلاب پژوهشگر تربیت کنند و حوزه علمیه الزهرا(س) نیز این مهم را در راس فعالیت های حوزوی خود قرار داده است./813/ت303/ب1

فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات