۲۹ آبان ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۲
کد خبر: ۶۲۷۸۷۶
امام جمعه شهرکرد:

حضور به موقع و بصیرت مردم بار دیگر نقشه‌های دشمن را نقش بر آب کرد

حضور به موقع و بصیرت مردم بار دیگر نقشه‌های دشمن را نقش بر آب کرد
حجت الاسلام والمسلمین نکونام گفت: امروز نظام اسلامی در دل مردم و مسؤولان جا دارد و باید حراست و نگهداری از این نظام مورد توجه باشد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام، نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری، عصر امروز در جمع مدیران اجرایی این استان، با اشاره به اتفاقات اخیر در کشور خاطرنشان کرد: مردم باید مطالبات خود را قانونمند، منطقی و اصولی و بدون درگیری مطرح کنند تا به دشمن فرصت بهره برداری داده نشود.

امام جمعه شهرکرد با اشاره به اینکه ارتباط بین مردم و مسؤولان باید دوسویه باشد، ابراز کرد: مهمترین خواسته مردم از مسؤولان این است که آن‌ها را محرم خود بدانند؛ به یقین غافلگیر کردن مردم و تصمیم گرفتن پشت در‌های بسته بهانه دست دشمن می‌دهد و باید از این گونه اقدامات پرهیز شود.

وی با تأکید بر اینکه مسؤولان باید توجه به معیشت مردم را مهمترین اولویت خود بدانند، اظهار کرد: به هیچ عنوان بی تدبیری و سوء مدیریت از سوی مسؤولان پذیرفتنی نیست.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام با بیان اینکه دشمنان انقلاب بدانند مردم اجازه نمی‌دهند که از مطالبات آن‌ها سوء استفاده شود، تصریح کرد: حضور به موقع و بصیرت بالای مردم بار دیگر نقشه‌های دشمن را نقش بر آب کرد.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با تأکید بر اینکه مردم ایران هرگز نمی‌گذارند دشمن در میدان مطالباتشان بازی کند و به اهدافش دست یابد، افزود: مسؤولان این موضوع را در نظر داشته باشند که مردم حسابشان از اشرار جداست؛ مردمی که با توجه به شرایط احساساتی شده اند و کاری انجام داده اند نباید با فتنه گران در یک گروه قرار گیرند.

وی با تقدیر از عملکرد دستگاه‌های امنیتی، نظامی و انتظامی در اتفاقات اخیر خاطرنشان کرد: به یقین دشمنانی که امروز در مقابل انقلاب ایستاده اند همان‌هایی هستند که مقابل انبیا قد علم کردند.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب نیز گفت: فرمایشات ایشان بر این موضوع تأکید دارد که حق مردم ضایع نشود و مشکلات مردم زمین نماند، اما باید توجه داشت که در وقایع اخیر بحث کل نظام مطرح است، بحث یک دولت یا یک قوه نیست و باید نظام جمهوری اسلامی ایران تقویت شود.

امام جمعه شهرکرد در پایان با تاکید بر اینکه نظامی که در دل‌ها جا داشته باشد یکی از عوامل پایداری را دارد، افزود: امروز نظام اسلام در دل مردم و مسؤولان جا دارد و باید حراست و نگهداری از این نظام مورد توجه باشد./۹۴۵۷/پ310/ب1
سجاد محمدی فارسانی
ارسال نظرات