۲۹ آبان ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۷
کد خبر: ۶۲۷۸۸۹

گزارش سه وزیر به هیات دولت درباره تنظیم بازار، آشوب‌های اخیر

گزارش سه وزیر به هیات دولت درباره تنظیم بازار، آشوب‌های اخیر
رییس‌جمهور ضمن تأکید دوباره بر تعهد دولت به واریز درآمد ناشی از افزایش نرخ قیمت بنزین به حساب مشمولان و طرح کمک معیشتی، از حمایت‌های حکیمانه رهبر معظم انقلاب تشکر کرد.

 به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری رسا، در جلسه امروز هیات دولت که به ریاست حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور برگزار شد، رضا رحمانی، وزیر صنعت، معدن و تجارت گزارشی درخصوص تنظیم بازار و همکاری تولیدکنندگان و عرضه کنندگان به هیأت وزیران ارائه کرد.

در این جلسه، رضا رحمانی فضلی، وزیر کشور ضمن ارائه گزارشی از آشوب‌های اخیر که به بهانه افزایش نرخ بنزین صورت گرفته است،‌ تأکید کرد: علی رغم خواست و اراده دشمنان قسم خورده جمهوری اسلامی، آرامش و امنیت به کشور بازگشته است.

در ادامه نیز محمد شریعتمداری،‌ وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از شناسایی مشمولان طرح کمک معیشتی خبر داد و خاطرنشان کرد: با همکاری سازمان برنامه و بودجه کشور، کمک های دولت بطور منظم به حساب های مشمولان واریز می شود.

در پایان جلسه دولت، رئیس جمهور ضمن تأکید دوباره بر تعهد دولت به واریز درآمد ناشی از افزایش نرخ قیمت بنزین به حساب مشمولان و طرح کمک معیشتی، از هدایت ها و حمایت های حکیمانه رهبر معظم انقلاب تشکر کرد.

روحانی هم‌چنین، از وزیر کشور و سایر وزرای ذی‌ربط، سازمان صدا و سیما، نیروهای نظامی و انتظامی، استانداران، بخشداران و فرمانداران تقدیر و تشکر کرد./998/

میثم صدیقیان
ارسال نظرات