۰۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۶
کد خبر: ۶۲۷۹۰۲
در قالب کتابخوان همراه پژوهان؛

نسخه الکترونیکی مجموعه کتاب های «سبک زندگی» منتشر شد

نسخه الکترونیکی مجموعه کتاب های «سبک زندگی» منتشر شد
نسخه الکترونیکی مجموعه کتاب های سبک زندگی به همت پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی در قالب کتابخوان همراه پژوهان منتشر شد.
محمد پهلوانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری رسا با اشاره به آماده سازی نسخه الکترونیکی مجموعه کتاب‌های «سبک زندگی» اظهار داشت: اداره فناوری اطلاعات پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی به منظور افزایش سطح معارف دینی، اقدام به انتشار و تجمیع مجموعه کتاب‌های سبک زندگی برای علاقه‌مندان در دسترس قرار داده است.

وی گفت: این آثار از انتشارات مختلف می‌باشد که آثار آن‌ها با موضوع مذکور در قالب کتابخوان همراه پژوهان منتشر شده است.

مدیر فناوری اطلاعات پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی تصریح کرد: از جمله آثار منتشر شده در این مجموعه آثار عبارت از «نشاط اجتماعی: تحلیل جامعه شناختی عوامل مؤثر بر نشاط اجتماعی شهر اصفهان»، «پیش در آمدی بر سبک زندگی اسلامی ایرانی»، «هنر رضایت از زندگی»، «دانش اندوزی بر اساس آموزه‌های قرآن و اهل بیت (ع)» است.

وی از دیگر آثار این مجموعه را «تغذیه (خوردن و آشامیدن) براساس آموزه‌های قرآن و اهل بیت (ع)»، «خواب و بیداری بر اساس آموزه‌های قرآن و اهل بیت (ع)»، «مهمانی بر اساس آموزه‌های قرآن و اهل بیت (ع)»، «سفر بر اساس آموزه‌های قرآن و اهل بیت (ع)»، «آراستگی بر اساس آموزه‌های قرآن و اهل بیت (ع)»، «پوشش بر اساس آموزه‌های قرآن و اهل بیت (ع)» عنوان کرد.

پهلوانی اظهار داشت: «گزارش همایش علمی پژوهشی سبک زندگی اهل بیت (ع)»، «مجموعه مقالات کلیات و سبک زندگی فردی و عبادی اهل بیت (ع)»، «ویژه نامه همایش سبک زندگی اهل بیت (ع)»، «به رنگ خدا»، «روایتی از روح»، «از جنس خاک»، «زیبایی و آراستگی»، «در جستجوی آرامش»، «استمرار نهضت»، «آن سوی مرزها»، «همه جا خانه من»، «روزی حلالم آرزوست»، از جمله آثار مجموعه کتاب‌های «سبک زندگی» است.

وی گفت: از دیگر آثار این مجموعه می‌توان به «قواعد یک زندگی»، «همراه مثبت، همراه منفی»، «رساله رایانه»، «کلیک‌های حلال و حرام»، «احکام سینما»، «در کارِ گلاب و گل»، «نکته‌های کاربردی در تربیت کودکان»، «اختران آسمان»، «هفت گام برای زندگی جمعی»، «چند تابلو برای نصب» اشاره کرد.

مدیر فناوری اطلاعات پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی کتاب‌های «بانی سبک زندگی اسلامی بر اساس آموزه‌های قرآن و اهل بیت (ع)»، «سبک زندگی اهل بیت (ع): ویژگی ها، حجیت، قلمرو»، «عبادت و بندگی براساس آموزه‌های قرآن و اهل بیت (ع)»، «کلید‌های شادی در زندگی»، «چرا زندگی میکنم»، «درر الکلام فاطمی (س)» و «درسنامه اخلاق اسلامی» را از دیگر آثار این مجموعه عنوان کرد.

وی افزود: این آثار در قالب مجموعه‌ای به همت اداره فناوری اطلاعات پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی به صورت کتاب الکترونیکی و در قالب کتابخوان همراه پژوهان با قابلیت اجرا در سیستم عامل‌های اندروید، ویندوز و iOS منتشر کرده است.

پهلوانی درباره خرید نسخه الکترونیکی این مجموعه آثار اظهار داشت: علاقه‌مندان برای دریافت نرم افزار این کتاب می‌توانند به نشانی اینترنتی کتابخوان همراه پژوهان به آدرس www.pajoohaan.ir مراجعه کرده و با خرید نسخه الکترونیکی این کتاب، از مطالب آن بهره‌مند شوند. /۸۲۲/ت ۳۰۳/ش
مهدی فلاحی
ارسال نظرات