۲۹ آبان ۱۳۹۸ - ۲۳:۴۵
کد خبر: ۶۲۷۹۰۳

راهپیمایی باشکوه مردم قزوین علیه اغتشاشگران برگزار می‌شود

راهپیمایی باشکوه مردم قزوین علیه اغتشاشگران برگزار می‌شود
معاون هماهنگ کننده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین گفت: در راستای محکوم کردن اغتشاشات و ناامنی های اخیر راهپیمیایی عظیم و باشکوه مردم استان قزوین برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری رسا، سرهنگ ابوالفضل طاهرخانی در نشست خبری با اصحاب رسانه استان قزوین که در سالن جلسات سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین برگزار شد، اظهار داشت: در راستای محکوم کردن اغتشاشات و ناامنی های اخیر که توسط گروهی فرصت طلب با سرکردگی دشمنان خارجی انجام شد، راهپیمیایی عظیم و باشکوه مردم استان قزوین برگزار می شود.

وی افزود: این راهپیمایی در روز شنبه از ساعت 9:30 صبح از میدان میرعماد آغاز و به سمت خیابان شهدا با شعار امنیت و وحدت ملی انجام خواهد شد.

معاون هماهنگ کننده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین عنوان کرد: البته استان قزوین به لطف مردم بصیر و ولایتمدار و با کوشش نیروهای مسلح و امنیتی مشکل جدی به وجود نیامد و قدردان این مردم فهیم و بصیر هستیم، ولی این راهپیمایی در اعتراض به ناامنی ها و اغتشاشاتی که در سراسر کشور به وجود آمده است برگزار می شود.

طاهرخانی با اشاره به برگزاری برنامه های متعدد در هفته بسیج تصریح کرد: بیش از 527 برنامه محوری در استان قزوین به مناسبت هفته بسیج تدارک دیده شده است.

وی بیان کرد: دیدار با خانواده شهدا، دیدار با نماینده ولی فقیه در استان قزوین و ائمه جمعه استان قزوین، اجرای برنامه های متنوع رادیویی و تلویزیونی، برگزاری یادواره شهدای مربوط به بسیج، اجرای گروه های تئاتر و سرود، برگزاری مجمع فرماندهان واحدهای پیشگام بسیج دانش آموزی از مهم ترین برنامه های سپاه صاحب الامر (ع) استان قزوین در هفته بسیج است.

معاون هماهنگ کننده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین گفت: از دیگر برنامه های هفته بسیج می توان از برگزاری نمایشگاه محصولات اقتصاد مقاومتی، برگزاری 40 نشست روشنگری در سراسر استان با موضوع بسیج و گام دوم انقلاب اسلامی، مشاوره حقوقی رایگان، ایستگاه سلامت، برگزاری مسابقات ورزشی، فرهنگی و هنری و همایش های مختلف تبیینی و بصیریتی نام برد.

طاهرخانی با اشاره به مهم ترین برنامه هفته بسیج که در روز پنجم آذر ماه برگزار خواهد شد، افزود: همایش شکوه مقاومت و پایداری که با تجمع بیش از 10 هزار نفری بسیجیان شهرستان قزوین همراه خواهد بود، امسال در ورزشگاه شهیدبابایی قزوین برگزار می شود./1350/د102/ب1

منبع: تسنیم
ارسال نظرات