۲۹ آبان ۱۳۹۸ - ۲۳:۴۲
کد خبر: ۶۲۷۹۰۶

راهپیمایی مردمی لبیک به ندای رهبری در کردستان برگزار می‌شود

راهپیمایی مردمی لبیک به ندای رهبری در کردستان برگزار می‌شود
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان از برگزاری راهپیمایی مردمی در لبیک به ندای رهبری و حمایت از اقتدار و امنیت کشور در کردستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام سیدمحمد سادات از برگزاری راهپیمایی مردم استان کردستان در لبیک به ندای رهبری و حمایت از اقتدار و امنیت کشور خبر داد و اظهار داشت: این مراسم باشکوه مردمی روز شنبه دوم آذرماه ساعت 10 صبح از میدان آزادی به سمت میدان انقلاب سنندج برگزار می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کردستان افزود: مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه کردستان از مواضع رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در ارتباط با اجرای طرح مدیریت مصرف سوخت حمایت کرده و با حضور باشکوه خود مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان و اشرار می‌زنند.

وی گفت: از همه اقشار مختلف مردم، کارمندان، بازاریان، جوانان و دانشجویان دعوت می‌شود که در این مراسم مردمی حضور گسترده پیدا کرده و بار دیگر وفاداری و پشتیبانی خود را به نظام و رهبری به دنیا ثابت کنند.

پس از اجرای طرح اصلاح قیمت بنزین توسط دولت که به تصویب شورای عالی هماهنگی اقتصادی رسیده بود، رهبر انقلاب در جلسه درس خارج فقه عنوان کردند: "وقتی یک چیزی مصوبه‌ سران کشور هست، آدم باید با چشم خوش‌بینی به او نگاه کند، بنده در این قضیه سررشته ندارم یعنی تخصص این کار را ندارم، گفتم هم به آقایان؛ گفتم من چون نظرات کارشناس‌ها هم در این قضیه‌ بنزین مختلف است، بعضی‌ها آن را لازم و واجب می‌دانند بعضی‌ها مضر می‌دانند، بنابراین من هم که صاحب‌نظر نیستم در این قضایا؛ گفتم من صاحب‌نظر نیستم لکن اگر سران سه قوّه تصمیم بگیرند، من حمایت می‌‌کنم. من این را گفتم، حمایت هم می‌‌کنم. سران قوا، نشستند با پشتوانه‌ کارشناسی یک تصمیمی برای کشور گرفتند، باید عمل بشود به آن تصمیم."/1350/د102/ب1

منبع: تسنیم
ارسال نظرات