۳۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۹
کد خبر: ۶۲۷۹۱۱
عضو اتاق تبلیغ خراسان:

اعتراض باید از مجاری قانونی صورت گیرد

اعتراض باید از مجاری قانونی صورت گیرد
حجت الاسلام دهشت گفت: دولتمردان باید مراقبت کنند و در سهمیه بندی بنزین هوشمندانه کار کنند تا موجب بروز اختلاف و سوء استفاده دشمن نشود.

حجت الاسلام دهشت، عضو اتاق تبلیغ خراسان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، به بیانات اخیر رهبر معظم انقلاب در مورد سهمیه بندی بنزین و ضرورت توجه دولت به کنترل قیمت ها و معیشت مردم تأکید کرد.

وی ابراز کرد: با توجه به این که مسأله اصلاح سوخت و سهمیه بندی بنزین از مسائل حیاتی و معیشتی زندگی مردم است، می طلبید که توجه بیشتری به این امر شود و اجرای آن شتاب زدگی بود اما رهبر انقلاب چون تراز نظام است و ما نیز پیرو ایشان هستیم.

حجت الاسلام دهشت با اشاره به حمایت رهبر انقلاب از طرح سهمیه بندی بنزین، گفت: رهبر انقلاب فرمودند که من تخصص در این زمینه ندارم و چون این طرح قانون شده و سران سه قوا نیز در این طرح حضور داشتند پس من نیز حمایت می کنم اما نباید حق مردم ضایع شود.

عضو اتاق تبلیغ خراسان اظهار کرد: دولتمردان باید مراقبت کنند و در سهمیه بندی بنزین هوشمندانه کار کنند تا موجب بروز اختلاف و سوء استفاده دشمن نشود.

وی حفظ امنیت کشور را وظیفه همه افراد دانست و ابراز کرد: یکی از مولفه های مهم در کشور امنیت است و در روز های اخیر در جریان اعتراضات به سهمیه بندی بنزین شهرهایی که دچار ناامنی شدند، شهروندان شاهد بودند که چگونه جان و مال مردم به خطر می افتد، امنیت به بهای سنگینی برای این مملکت به دست آمده است و دشمنان کور خوانده اند که بتوانند به این راحتی آن را دچار اختلال کنند.

حجت الاسلام دهشت صف مردم را از آشوبگران جدا بیان و تصریح کرد: همه ما ملزم به رعایت امنیت هستیم، مردم اعتراض داشته اما اعتراض خود را از راه های قانونی و جدا از صف آشوبگران دنبال می کنند، صف مردم از آشوبگران جدا است چنانچه که مشخص شد پشت پرده آن ها آمریکا و سرویس های بیگانه هستند.

عضو اتاق تبلیغ خراسان به توجه و هوشیاری مسؤولان تأکید و ابراز کرد: مسؤولان و دولتمردان باید مراقب باشند تا بهانه به دست دشمن و سودجویان ندهند و نیز به مطالبات و معیشت مردم توجه داشته باشند./864/ت302/ب1

امیر خاکراه
ارسال نظرات