۳۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۹
کد خبر: ۶۲۷۹۳۰
۴ آذرماه؛

راهپیمایی مردم تهران در محکومیت اقدامات آشوبگران برگزار می شود

راهپیمایی مردم تهران در محکومیت اقدامات آشوبگران برگزار می شود
راهپیمایی مردم استان تهران ۴ آذرماه از میدان امام حسین (ع) آغاز و تا میدان شهدا ادامه خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سیدمحسن محمودی رییس شواری هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران، امروز در جمع خبرنگاران از برگزاری تجمع و راهپیمایی مردم تهران در محکومیت آشوبگران خبر داد و گفت: راهپیمایی مردم استان تهران روز دوشنبه 4 آذرماه راس ساعت 9 صبح از میدان امام حسین(ع) آغاز و تا میدان شهدا ادامه خواهد داشت.

وی افزود: مردم بصیر و ولایتمدار استان تهران با حضور در این راهپیمایی حرکات شوم آشوبگران و اغتشاشگران را در تخریب اموال عمومی و توهین به مقدسات محکوم خواهند کرد.

حجت الاسلام محمودی با بیان اینکه مستکبران و منافقان همانند گذشته از این فتنه حمایت کردند، ابراز کرد: جمهوری اسلامی ایران در شرایط حساسی قرار دارد و هر لحظه دشمنان با طرح و توطئه های جدید اقدام به ضربه زدن به نظام و ملت می کنند.

رییس شواری هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران موج سواری دشمنان و معاندان را در اغتشاشات اخیر مشمئز کننده دانست و گفت: دشمنان هدفی جز خسارت زدن به نظام و ملت را ندارند.

وی با بیان اینکه صف مردم از اغتشاشگران جدا است، عنوان کرد: مردم هرگز دست به مثله کردن مدافعان امنیت و آتش زدن قرآن و مسجد نمی زنند؛ مردم تهران روز دوشنبه با حضور گسترده این اقدامات را محکوم و از رهبر معظم انقلاب حمایت خواهند کرد./813/پ310/ب1

فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۳۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۲
بایستی حقوق بازنشستگان و خانواده های مستمند و به شدت نیازمندشان که جمعیت قابل توجهی از خانوارهای طبقه متوسط و محروم و خدوم و رنج کشیده مدافع نظام و انقلاب رو با خدمت صادقانه ۳۰ ساله بدون فساد( دزدی ، رشوه ، اختلاس و فرار از کشور)تشکیل می دهند با توجه به منابع حاصل از اصلاح قیمت بنزین بطور کامل در سال ۹۹ همسان سازی شود.تا شرایط برای ادامه حیات و زندگی خانوارهای بدنه اصلی مدافع نظام و انقلاب در تمامی عرصه های مهم کشور، فراهم گردد.
0
0