۳۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۷
کد خبر: ۶۲۷۹۳۴
نماینده مجلس خبرگان رهبری:

فتنه دشمن با اشاره رهبر انقلاب خنثی شد

فتنه دشمن با اشاره رهبر انقلاب خنثی شد
نماینده مجلس خبرگان رهبری گفت: فتنه و آشوب که در حال شعله ور شدن و گسترش بود با اشاره رهبر معظم انقلاب اسلامی خنثی و آرامش در جامعه حاکم شد.
حجت الاسلام والمسلمین علی معلمی، نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، با اشاره به این که عوامل وابسته به استکبار جهانی همواره منتظر بهانه و فرصت برای ایجاد بلوا و آشوب در کشور هستند، گفت: مسؤولان داخلی باید مراقب باشند بهانه به دشمن ندهند.
 
وی با بیان این که در قضیه مصوبه سران قوا راجع به قیمت بنزین و سهمیه بندی آن، اصل قضیه یک امر لازم و ضروری است، افزود: اما قبل از اجرای این طرح نیاز بود اطلاع رسانی درستی داشته باشند و جامعه را توجیه می‌کردند که واقعاً آحاد جامعه ما نمی‌دانند هزینه استحصال هر لیتر بنزین در کشور چقدر است.
 
نماینده مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که متأسفانه دولتمردان در این قضیه نیامدند مردم را توجیه و مطلع کنند و تا آن‌ها متوجه اصل ماجرا شوند، خاطرنشان کرد: واقعاً شرایطی که در گذشته حاکم بود به نفع سرمایه داران و آن‌هایی که ماشین‌های گران قیمت سوار می‌شدند بود.
 
حجت الاسلام والمسلمین معلمی با بیان این که تعدیل قیمت بنزین به سود عامه مردم است، افزود: اما به دلیل عدم اطلاع رسانی خیلی‌ها بی اطلاع بودند و افزایش ۳۰۰ درصدی قیمت بنزین به یک باره موجب ایجاد شوکی بر اذهان عمومی شد.
 
امام جمعه قائمشهر با اشاره به این که دشمن تصور کرد بستری را برای موج سواری و خرابکاری در کشور به دست آورده است، بیان داشت: اما آگاهی و بصیرت ملت و همچنین رهنمود و اشاره رهبری این فتنه دشمن را خنثی کرد.
 
نماینده مجلس خبرگان رهبری با بیان این که مسؤولان نباید به گونه‌ای عمل کنند که رهبری معظم انقلاب از اعتبار خود برای رفع این مسائل جزئی هزینه کنند، خاطرنشان کرد: این مسائل باید با تدبیر دولتمردان رفع می‌شد و اینجا گله از دولتمردان است که مقدمات کار را فراهم نکردند.
 
حجت الاسلام والمسلمین معلمی اجرای طرح‌های بزرگ در کشور را نیازمند توجیه و آگاهی بخشی به مردم دانست و تصریح کرد: باید قبل از اجرای چنین طرح مهمی با برگزاری میزگرد‌های کارشناسی در رسانه ملی مردم توجیه می‌شدند و یا هر ساله در لایحه بودجه مقدار اندکی به قیمت بنزین اضافه می‌کردند، اما متأسفانه دولت این کار را نکرد و در جلسه سران قوا این طرح را تصویب کردند.
 
نماینده مجلس خبرگان رهبری با بیان این که رهبری معظم انقلاب سکان دار این نظام هستند و از مصوبات سران قوا حمایت می‌کنند، ادامه داد: به حمدالله اشاره ایشان اثرگذار شد و این فتنه و آشوب که در حال شعله ور شدن و گسترش بود، خنثی و آرامش در جامعه حاکم شد.
 
وی در ادامه سخنان خود با تأکید بر این که مردم با بصیرت کشورمان نیز نشان دادند که در عین حال که گلایه دارند، اما صف خود را از اغتشاشگران و ضد انقلاب جدا می‌کنند، افزود: وظیفه دولتمردان و مدیران امروز این است که مراقبت کنند این اشاره و تأکید رهبری مبادا نادیده گرفته شود و به زمین بیافتد.
 
حجت الاسلام والمسلمین معلمی تأکید کرد: مسؤولان باید رهنمود‌های مقام معظم رهبری در خصوص نظارت بر بازار برای جلوگیری از افزایش قیمت‌ها را جدی بگیرند و این طور نباشد هر کجا مشکل پیدا کردند پناه ببرند به رهبری و از ایشان حمایت بخواهند، اما در جای دیگر رهنمود ایشان را پشت گوش بیاندازند.
 
نماینده مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر این که مسؤولان کشورمان باید در همه امور از رهبری تبعیت کنند، افزود: وقتی رهبری از اصل مصوبه حمایت کردند باید در بقیه مسائل که اشاره و تأکید داشتند مدیران و مسؤولان کشور سعی و دقت کنند تا زمینه رضایت مندی مردم فراهم شود./950/ت310/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات