۳۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۹
کد خبر: ۶۲۷۹۳۸

برگزاری راهپیمایی حمایت از اقتدار و امنیت کشور در بیرجند

برگزاری راهپیمایی حمایت از اقتدار و امنیت کشور در بیرجند
رییس شورای تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی گفت: قیام مردم بیرجند در حمايت از امنيت كشور، دوم آذرماه جاری از میدان شهدا به سمت مسجد امام حسین(ع) برگزار می شود.

حجت الاسلام احمد ملایی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، اظهار داشت: با توجه به اغتشاشات اخیر و در حمایت از اقتدار نظام اسلامی راهپیمایی در خراسان جنوبی برگزار می شود.

وی با بیان اینکه در بسیاری از استان ها این راهپیمایی به صورت خودجوش برگزار شده است، گفت: تظاهرات و راهپیمایی سراسری ضد‌استکباری در تمام شهرستان های استان روز شنبه هفته آینده برگزار خواهد شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی افزود: قیام مردم بیرجند در حمايت از امنيت و اقتدار كشور ساعت ۹:۳۰ صبح شنبه دوم آذرماه جاری از میدان شهدا به سمت مسجد امام حسین(ع) برگزار می شود تا باری دیگر مردم تجدید میثاق با آرمان های امام، رهبری و انقلاب کنند.

حجت الاسلام ملایی تصریح کرد: این راهپیمایی برای لبیک به بیانات مقام معظم رهبری و حمایت از اقتدار و امنیت کشور انجام می شود و مردم نیز با درخواست ها و تماس هاي مكرر خود خواستند راهیپمایی خودجوش مردمی برگزار شود.

وی با بیان اینکه مردم با ديانت، بصيرت و دشمن شناسيِ خود تمام توطئه های دشمنان را نقش بر آب کردند ادامه داد: مردم بصیر، دین مدار و ولایتمدار استان خراسان جنوبی همراه با سایر هموطنان در پاسخ به موج سواری عده ای اشرار بر مطالبات مردم، همچون سیلی خروشان برای خلق تابلوی زیبای همدلی، عزت و وحدت ملی در مسیر حفظ نظام و انقلاب و حمایت از ولایت و اقتدار و امنیت کشور به صحنه خواهند آمد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با بیان اینکه مردم با حضور خود باری دیگر تجلی شور و شعور همیشگی شان را به جهانیان نشان می دهند خاطرنشان کرد: مردم با حضور منسجم و انقلابی خود جواب دشمنان داخلی و خارجی را داده و تودهنی محکمی به سران آمریکا، رژیم صهیونیستی، انگلیس، عربستان، منافقین، سلطنت طلبان و استکبار جهانی می زنند./9314/ت310/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات