۳۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۶
کد خبر: ۶۲۷۹۳۹
حجت الاسلام والمسلمین تلخابی در گفت وگو با رسا:

مسؤولان با تلاش برای رضایتمندی مردم بستر آشوب و اغتشاش را از بین ببرند

مسؤولان با تلاش برای رضایتمندی مردم بستر آشوب و اغتشاش را از بین ببرند
نماینده خبرگان کم کاری مسؤولان برای رضایتمندی مردم را خیانت دانست و گفت: وظیفه اصلی دولت و مسؤولان تلاش برای رضایتمندی بیشتر مردم است تا بستر آشوب از بین برود.

حجت الاسلام والمسلمین مجید تلخابی نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری در گفت وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری رسا، با اشاره به بصیرت مردم ایران در مقابله با اشرار و آشوبگران گفت: الحمدلله مردم باز هم ثابت کردند که مانند قبل پشت سر رهبر معظم انقلاب هستند و از نظام و رهبری حمایت می کنند.

وی افزود: مردم می دانند که آشوب ها و اغتشاشات به بهانه بالا رفتن بنزین صورت گرفته است چون مردم هیچگاه برای اعتراض خود دست به خشونت و تخریب نمی زنند، مردم متوجه می شوند که جریان آشوب ها از بیرون هدایت می شود تا با تخریب و خشونت به مردم و نظام اسلامی آسیب وارد کنند.

نماینده خبرگان رهبری با بیان این که مردم باید هوشیار باشند تا در دام منافقان، اشرار و ضد انقلاب گرفتار نشوند، اظهار داشت: در کشور مشکلات اقتصادی وجود دارد و مسؤولان باید تلاش کنند که زمینه نارضایتی را از بین ببرند.

وی ادامه داد: وظیفه اصلی دولت و مسؤولان تلاش برای رضایتمندی بیشتر مردم است تا بستر آشوب از بین برود، کم کاری مسؤولان خیانت است چرا که برای آشوبگران و اشرار ایجاد بستر می کند، البته روشن است که حساب مردم از از آشوبگران جداست.

حجت الاسلام والمسلمین تلخابی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در زمینه طرح مدیریت سوخت ابراز داشت: مبانی و ملاک فرمایشات رهبر معظم انقلاب در زمینه بنزین باید تبیین شود چرا که موضع گیری رهبری به دلیل تقویت نظام بوده و ایشان افق های دورتری را می بینند.

وی عنوان کرد: اگر بنا باشد تصمیم سران قوا به عنوان مسؤولان تصمیم گیری کشور زیر سؤال برود ممکن است در آینده همین اتفاقات تکرار شود و برای هرچیزی اعتراض صورت گیرد که در این صورت اداره کشور مشکل خواهد شد.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان خاطرنشان کرد: یکی از دلایل فرمایشات رهبر معظم انقلاب این است که سیستم اداره کشور منوط به همراهی و اجرای قانون است و قانون گریزی کنار گذاشته شود.

محمد قمین
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۳۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۲
بایستی حقوق بازنشستگان و خانواده های مستمند و به شدت نیازمندشان که جمعیت قابل توجهی از خانوارهای طبقه متوسط و محروم و خدوم و رنج کشیده مدافع نظام و انقلاب رو با خدمت صادقانه ۳۰ ساله بدون فساد( دزدی ، رشوه ، اختلاس و فرار از کشور)تشکیل می دهند با توجه به منابع حاصل از اصلاح قیمت بنزین بطور کامل در سال ۹۹ همسان سازی شود.تا شرایط برای ادامه حیات و زندگی خانوارهای بدنه اصلی مدافع نظام و انقلاب در تمامی عرصه های مهم کشور، فراهم گردد.
0
0