۳۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۵
کد خبر: ۶۲۷۹۴۲

مجمع عالی سالیانه بسیج شهرستان دامغان برگزار شد

مجمع عالی سالیانه بسیج شهرستان دامغان برگزار شد
مجمع عالی سالیانه بسیج شهرستان دامغان با حضور امام جمعه، علما، مسؤولان استانی و شهرستانی و نمایندگان اقشار ۲۲ گانه بسیج این شهرستان برگزار شد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در دامغان، مجمع عالی سالیانه بسیج شهرستان دامغان که صبح امروز با حضور امام جمعه، علما، مسؤولان استانی و شهرستانی و نمایندگان اقشار ۲۲ گانه بسیج این شهرستان برگزار شد.
 
در این نشست که با حضور جانشین سپاه قائم آل محمد (عج) و پیشکسوتان و فعالان حوزه‌ها، اقشار مختلف بسیج شهرستان از جمله بسیج طلاب و روحانیان به میزبانی حسینیه شهدای گمنام سپاه ناحیه دامغان برگزار شد، منتخبین هفت کارگروه این شورا و ۲۲ قشر بسیج این شهرستان نظرات خود را بیان نمودند و ریاست، نایب رئیس و بازرس این مجمع به مدت سه سال برگزیده شدند.

امام جمعه دامغان و فرمانده بسیج طلاب و روحانیان این شهرستان در این مجمع با بیان اینکه خدمت به مردم و جامعه اسلامی از آغاز تشکیل بسیج مستضعفین به فرمان امام راحل (ره) تا امروز همواره شالوده اصلی فعالیت این نهاد بالنده مردمی و انقلابی بوده و هست، اظهار داشت: بسیجیان قدر خود و راه ارزشمندی که برگزیده اند را بدانند.

حجت الاسلام والمسلمین سید محمد حسینیان با اشاره به روایتی شریف که حل مشکل یک انسان را نزد خداوند برابر با ۹ هزار سال عبادت برمی‌شمارد که فرد روز‌ها را به صوم و شب‌ها را به قیام بگذراند، خاطرنشان کرد: تاریخ پرافتخار میهن اسلامی رشادت‌ها و ایثار بسیجیان جان برکف در دوران دفاع مقدس و پس از آن را هیچ‌گاه از یاد نمی‌برد، امروز نیز سپاه و بسیج پرچمدار فعالیت‌های محرومیت‌زدایی، خدمت‌رسانی و آگاهی بخشی به اقشار مختلف در جای‌جای کشور هستند.

جانشین سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان نیز در این نشست با گرامیداشت چهل سالگی بسیج و یاد وخاطره یک هزار و ۶۰۰ شهید بسیجی استان سمنان؛ قدوم و قلم و رفتار و کردار بسیجیان را تجلی اصول و آرمان‌های انقلاب اسلامی و امام و رهبری دانست و گفت: امروز خدمت رسانی، امید بخشی، افزایش کارآمدی نظام و ترسیم چشم انداز روشن آینده کشور عرصه‌های مورد نیاز انقلاب است که باید مجامع بسیج در این راستا گام بردارند.

سرهنگ پاسدار منصور شوقانی رهبری بزرگ انقلاب اسلامی، عمق استراتژیک نظام، مکتب بزرگ و انسجام ملی، ملت بزرگ، بصیر و مقاوم و دشمنی بزرگ که سبب افزایش قدرت دفاعی کشور در همه ابعاد شده است را مؤلفه‌های قدرت ایران اسلامی برشمرد و تأکید کرد: امروز بسیجیان باید در عرصه شناخت دشمن و شناخت عرصه‌های تهاجم کوشا باشند و نقش هدایتگری خود را در جامعه ایفا کنند.

گفتنی است، رونمایی از سه کتاب جدید منتشر شده در حوزه دفاع مقدس به قلم مؤلفین دامغانی با عناوین نسیم بهشت، فانوس‌های معابر و صدای پای خدا و تجلیل از نویسندگان این آثار و سخنان فرمانده سپاه ناحیه دامغان از دیگر بخش‌های نشست مجمع عالی سالیانه بسیج شهرستان دامغان بود./۹۷۷/پ۳۱۰/ب1
جواد رمضانیان
ارسال نظرات