۳۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۸
کد خبر: ۶۲۷۹۴۳
رییس سازمان بسیج مستضعفین:

حمایت و تبعیت از ولایت فقیه امنیت کشور را تضمین می کند

حمایت و تبعیت از ولایت فقیه امنیت کشور را تضمین می کند
سردار سلیمانی با بیان اینکه حمایت و تبعیت از ولایت فقیه امنیت کشور را تضمین می کند، گفت: فرزندان بسیجی امام راحل پرچمداران آزادسازی قدس هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، سردار غلامرضا سلیمانی رییس سازمان بسیج مستضعفین، امروز در حاشیه مراسم تجدید میثاق بسیجیان استان تهران با آرمان های بنیان گذار کبیر انقلاب در جمع خبرنگاران حاضر شد و گفت: امسال شاهد چهلمین سالگرد صدور فرمان تاریخی امام راحل در تشکیل بسیج مستضعفین هستیم.

وی با اشاره به اینکه امسال هفته بسیج با شعار خدمت، جهاد و شهادت آغاز می شود، ادامه داد: ملت ایران در طول این 40 سال با همین شعار از آرمان های انقلاب دفاع کردند.

سردار سلیمانی با استناد به آیات الهی، ابراز کرد: براساس آیات قرآن کریم شهدا زنده هستند، ما حضور آنان را حس کرده و راه شهدا را با بصیرت و آگاهی در دفاع از انقلاب و ارزش های اسلام ادامه خواهیم داد.

رییس سازمان بسیج مستضعفین ملت ایران را سمبل پایداری و استقامت بیان کرد و ادامه داد: در چهلمین سالگرد تشکیل بسیج مستضعفین در حرم مطهر بنیانگذار کبیر انقلاب حاضر شدیم تا با امام راحل و رهبر انقلاب بیعتی دوباره داشته باشیم.

وی با تاکید بر اینکه ملت ولایتمدار ایران در طول این 40 سال نشان دادند که پشتیبان ولایت فقیه هستند، گفت: حمایت و تبعیت از ولایت فقیه امنیت کشور را ضمانت می کند.

سردار سلیمانی آزادی قدس را از آرزوی های امام راحل بیان کرد و ادامه داد: فرزندان بسیجی امام راحل پرچمداران آزادسازی قدس هستند.

رییس سازمان بسیج مستضعفین تشکیل تمدن نوین اسلامی را زمینه ساز ظهور امام زمان(عج) و از آرمان های مهم شهدا دانست و گفت: صدق، اخلاص و روحیه جهادی لازمه تشکیل امت و دولت اسلامی برای دستیابی به تمدن اسلامی است./813/پ202/ب1

فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات