۳۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۱
کد خبر: ۶۲۷۹۴۷
حجت الاسلام والمسلمین رضوی مهر در گفت‌وگو با رسا:

خواب پیروزی دشمنان بر ملت ایران هرگز تعبیر نخواهد شد

خواب پیروزی دشمنان بر ملت ایران هرگز تعبیر نخواهد شد
استاد درس خارج حوزه علمیه قم ضمن تجلیل از حرکت های خودجوش مردمی برای مقابله با آشوب گران و منافقان تأکید کرد که خواب پیروزی دشمنان بر ملت ایران تعبیر ندارد.

حجت الاسلام والمسلمین سید جلال رضوی مهر استاد درس خارج حوزه علمیه قم در حاشیه راهپیمایی مردم قم در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری رسا، با اشاره به حضور میلیونی مردم در راهپیمایی مقابله با آشوب گران در سراسر کشور اظهار داشت: مردم فهیم و انقلابی و ولایت مدار سراسر کشور در این روزهای اخیر با اغتشاش و فتنه اعلام بیزاری کردند.

استاد درس خارج حوزه علمیه قم افزود: کسانی که فکر می کردند مطامع ضد ملت ایران را با نفوذ می توانند رقم بزنند امروز دریافتند که ملت بزرگ ایران اسلامی هرگز مورد اغفال استکبار و آمریکا و همچنین منافقان و نفوذی های داخلی قرار نمی گیرند.

وی تصریح کرد: این حرکت های خود جوش در مقابل عده ای از اوباش که به مردم و ناموس و قرآن و مسجد رحم نمی کنند و حرمت و کرامت انسانی را باور ندارند اقدامی بازدارنده و انتقام جویانه بود.

حجت الاسلام والمسلمین رضوی مهر ضمن تجلیل از کسانی که برای امنیت و اقتدار کشور تلاش می کنند، ابراز داشت: ما افتخار می کنیم که از شهدا تباری در دفاع مقدس، تباری در دفاع از حریم اهل بیت(ع) و امروز در دفاع از امنیت مردم تقدیم کردیم و اعتقاد داریم تمام این شهدا در مسیر اباعبدالله هستند.

وی با بیان این که خون شهیدان موجب انسجام و بیداری ملت می شود، گفت: همچنین در ایام دیدیم که بصیرت و هوشیاری رهبری معظم انقلاب نیز خواب دشمنان را برآشفته کرد و با سخنان حکیمانه خودشان اعلام کردند که خواب پیروزی دشمان بر ملت ایران هرگز تعبیر نخواهد شد./1330/ت302/ق

ارسال نظرات