۳۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۷
کد خبر: ۶۲۷۹۷۱
آیت الله سلیمانی:

ملت بزرگ ایران اسلامی با هوشیاری و بصیرت در برابر توطئه دشمن ایستاد

ملت بزرگ ایران اسلامی با هوشیاری و بصیرت در برابر توطئه دشمن ایستاد
عضو شورای حوزه علمیه مازندران گفت: ملت بزرگ ایران ثابت کردند، پشتیبان انقلاب، نظام و رهبری هستند و مشکلات نمی‌تواند فاصله‌ای میان آن‌ها و انقلاب و رهبری ایجاد کند.
آیت الله محمد سلیمانی، عضو شورای حوزه علمیه مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، با محکوم کردن حوادث چند روز اخیر در برخی شهر‌های کشور، تخریب کنندگان اموال عمومی را جدای از مردم عادی دانست و گفت: این افراد به طور حتم از عوامل بیگانه هستند.
 
وی با بیان این که جریان‌های معاند و مخالف انقلاب در طول چهل سال اخیر همواره منتظر کوچکترین روزنه برای ضربه زدن به انقلاب بودند، افزود: با شروع اعتراضات مسالمت آمیز مردمی، متأسفانه عده‌ای فرصت طلب و وابسته از این فضای به وجود آمده سوء استفاده کرده و دست به تخریب و آتش زدن اموال عمومی زدند.
 
آیت الله سلیمانی با اشاره به این که هدف این افراد کاملاً مشخص است، خاطرنشان کرد: اغتشاشگران تنها به دنبال ایجاد ناامنی و آشوب در کشور با هدف ضربه به انقلاب و نظام اسلامی هستند.
 
عضو شورای حوزه علمیه مازندران با بیان این که به وضوح دیدیم که ملت با بصیرت و انقلابی کشورمان به هیچ عنوان با این عوامل بیگانه همراه نشدند، بیان داشت: مردم ما از همان ابتدا متوجه شدند که این عده اندک تنها به دنبال چه اهداف شومی در کشور هستند و به همین دلیل صف خود را از ضد انقلاب و اغتشاشگر جدا کردند.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که هیچ ایرانی با غیرتی این گونه به کشورش خسارت وارد نمی‌کند، خاطرنشان کرد: کسانی که دست به تخریب اموال عمومی و خصوصی مردم زدند از این ملت نیستند و وابسته به بیگانگان و ضد انقلاب هستند.
 
آیت الله سلیمانی با بیان این که نقش عوامل بیگانه و ضد انقلاب در حوادث اخیر پررنگ بوده است، بیان داشت: دشمن فکر می‌کرد با تشویش اذعان عمومی و ایجاد بلوا و آشوب در کشور می‌تواند به اهداف شوم خود در ایران اسلامی دست پیدا کند.
 
عضو شورای حوزه علمیه مازندران با تأکید بر این که ملت بزرگ ایران اسلامی با هوشیاری و بصیرت بالا در برابر توطئه دشمن ایستادند و این فتنه را نیز خنثی کردند، خاطرنشان کرد: ملت بزرگ ایران ثابت کردند که همچنان پشتیبان انقلاب، نظام و رهبری هستند و مشکلات نمی‌تواند فاصله‌ای میان آن‌ها و انقلاب و رهبری ایجاد کند.
 
استاد سطح عالی حوزه علمیه مازندران در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این که مسؤولان نباید بگذارند این طرح موجب ایجاد فشار‌های اقتصادی و معیشتی برای مردم شود، گفت: نظارت‌ها بر بازار نباید تنها مقطعی باشند بلکه باید مستمر ادامه داشته باشد.
 
آیت الله سلیمانی با بیان این که مسؤولان باید مطالبات به حق و قانونی مردم را دنبال کنند، تصریح کرد: نباید گرانی بنزین موجب افزایش قیمت سایر کالا‌ها در کشور شود و این وظیفه مسؤولان است که با نظارت جدی و مستمر از افزایش قیمت کالا جلوگیری کنند./950/ت310/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات