۳۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۲
کد خبر: ۶۲۷۹۷۳
حجت الاسلام سالک:

بصیرت و حضور به موقع مردم سبب قدرت روزافزون ایران شده است

بصیرت و حضور به موقع مردم سبب قدرت روزافزون ایران شده است
نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: حضور مردم و وحدت کلمه ذیل ولایت فقیه و تبعیت از رهبر معظم انقلاب موجب انسجام درون تشکیلاتی مردم و جریان انقلابی و نظام مقدس اسلامی است.

حجت الاسلام احمد سالک نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی، ظهر امروز در حاشیه راهپیمایی مردم اصفهان علیه اغتشاش‌گران و عوامل استکبار جهانی، با اشاره به حضور پرشور مردم علیه آشوبگران و برهم زنندگان امنیت کشور، گفت: مردم اصفهان همیشه پیشکسوت در عرصه انقلاب اسلامی و اقدامات انقلابی بوده‌اند.

وی به حضور مردم اصفهان در راهپیمایی هشتم دی ماه سال 88 علیه فتنه‌گران اشاره کرد و افزود: در آن سال نیز اصفهان پیش از دیگر شهرها علیه فتنه قیام کرد، واقعا باید به بصیرت مردم اصفهان افتخار کرد و این بصیرت و هشیاری و ولایتمداری مردم است که ضامن بقای امنیت و آرامش و ثبات در کشور است.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی، حضور ملت در صحنه علیه توطئه‌های دشمنان را بسیار سازنده و دشمن شکن دانست و تصریح کرد: حضور مردم و وحدت کلمه ذیل ولایت فقیه و تبعیت از رهبر معظم انقلاب موجب انسجام درون تشکیلاتی مردم و جریان انقلابی و نظام مقدس اسلامی است و این حضور سبب قدرت روز افزون کشور و نظام اسلامی است.

حجت الاسلام سالک با بیان اینکه مردم دشمن را بهتر و بیشتر از گذشته شناخته‌اند، اظهار کرد: مردم ما مسؤولانی که خدمت می‌کنند و مسؤولانی که خیانت می‌کنند را به خوبی می‌شناسند.

وی خاطرنشان کرد: پیام حضور مردم علیه آشوبگران و مزدوران استکبار جهانی به دنیا این است که نمی‌توانند با توطئه‌های خود بر ملت ایران و جمهوری اسلامی ایران غلبه کرده و در نهایت اسلام بر کفر و استکبار جهانی پیروز خواهد شد./1304/ت310/ب1

متین فیروزآبادی
ارسال نظرات