۳۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۶
کد خبر: ۶۲۷۹۷۸

اجتماع ۱۰ هزار نفری بسیجیان‌ استان بوشهر برگزار می‌شود

اجتماع ۱۰ هزار نفری بسیجیان‌ استان بوشهر برگزار می‌شود
همزمان با ۵ آذر سالروز تاسیس بسیج، ضمن تجمع ۱۰ هزار نفری بسیجیان‌ بوشهر، در هفته بسیج بیش از ۵ هزار عنوان برنامه در سراسر استان بوشهر برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری رسا، برنامه‌های هفته بسیج استان بوشهر ظهر امروز با افتتاح نمایشگاه کتاب در حسینیه عاشقان ثارالله بوشهر آغاز شد.

در آئین افتتاح این نمایشگاه فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر با تبریک هفته بسیج و گرامیداشت سالروز صدور فرمان امام راحل مبنی بر تشکیل ارتش 20 میلیونی اظهار داشت: چهل سال از صدور فرمان امام خمینی (ره) مبنی بر تشکیل بسیج می‌گذرد که در این سال‌ها این لشکر مخلص خدا تاکنون توانسته رسالت دفاع از دستاوردهای انقلاب اسلامی را با توکل بر خدا، انبیاء، خون شهدا و تدابیر امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری به خوبی انجام دهد و با عبور از سختی‌ها به یک رشد و بالندگی برسد.

سردار علی رزمجو با بیان اینکه امام خمینی (ره) مأموریت بسیج را رفع تهدیدات انقلاب اسلامی ترسیم کرده است افزود: به همین سبب باتفکر و استراتژی دفاعی، بسیج توانسته در چهل سالگی عمر خود از تمام حوادث گوناگون به خوبی عبور کند.

وی با اشاره به اینکه بسیج دارای اندیشه‌ای بلند است خاطر نشان کرد: بسیج آینده خود را دورنمای انقلاب اسلامی و مبتنی بر ارزش‌های آن می‌داند به همین سبب بروز از انقلاب اسلامی دفاع می‌کند.

فرمانده سپاه استان بوشهر رمز موفقیت بسیج را مواجه شدن با تهدیدهای گوناگون عنوان و تصریح کرد: این رمز موفقیت نشأت گرفته از نصرت‌های الهی است به طوریکه امروز شاهد هستیم حرکت‌های دشمن تحت تأثیر بسیج قرار گرفته و بسیج توانسته است با به هم ریختن معادلات سیاسی دشمن، آنها را به چالش بکشد.

سردار رزمجو افزود: قلمرو حرکت دشمن متناسب با حرکت بسیج است به این ترتیب هر چقدر بسیج را آماده نگه داریم طبیعتاً موفقیت ما نیز بیش‌تر می‌شود.

وی ، هفته گرامیداشت بسیج امسال را با شعار «بسیج، چهل سال خدمت، جهاد و شهادت» از 30 آبان تا 6 آذر اعلام کرد و افزود: در این هفته با اجرای برنامه‌های مختلفی در سراسر استان گرامی داشته می‌شود که به همین منظور 11 برنامه محوری و شاخص نیز در مرکز استان بوشهر برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه استان بوشهر بیان کرد: همزمان با 5 آذر سالروز تاسیس بسیج، ضمن تجمع 10 هزار نفری بسیجیان‌بوشهر، در هفته بسیج بیش از 5 هزار عنوان برنامه در سراسر استان بوشهر برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی و دبیر هفته بسیج استان بوشهر نیز با گرامیداشت چهلمین سال فرمان تاریخی امام راحل مبنی بر تشکیل ارتش 20 میلیونی اظهار داشت: شعار هفته بسیج «بسیج، چهل سال خدمت، جهاد و شهادت» است و در نخستین روز از هفته بسیج به مناسبت این هفته و روز کتاب و کتابخوانی نمایشگاه بزرگ کتاب در حسینیه عاشقان ثارالله بوشهر گشایش یافت.

سرهنگ رضا جمالی با اشاره به ارائه 84 هزار جلد کتاب در 3 هزار و 500 هزار عنوان خاطر نشان کرد: این کتاب‌ها که با تخفیف 20 تا 50 درصد از 80 ناشر عرضه می‌شود در زمینه‌های مختلف مذهبی، فرهنگی، آموزشی، کمک درسی و حوزه‌های دیگر برای قشرهای مختلف کودکان، نوجوانان، بزرگسال، دانش آموز و دانشجو عرضه شده است.

وی، از برپایی نمایشگاه کتاب تا 22 آذر ماه خبر داد و بیان کرد: مردم همه روزه می‌توانند صبح و بعدازظهر برای تامین نیاز کتاب خود با تخفیفات ویژه استفاده کنند./1350/د102/ب1

منبع: تسنیم
ارسال نظرات