۳۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۰
کد خبر: ۶۲۷۹۸۹

اجرای بیش از ۵۲۷ برنامه در هفته بسیج استان قزوین

اجرای بیش از ۵۲۷ برنامه در هفته بسیج استان قزوین
معاون هماهنگ کننده سپاه استان قزوین گفت: در هفته بسیج بیش از ۵۲۷ برنامه در استان قزوین برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری رسا، سرهنگ ابوالفضل طاهرخانی معاون هماهنگ کننده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین ظهر امروز در نشست خبری اظهار کرد: برنامه‌های هفته بسیج با شعار «بسیج، چهل سال خدمت، جهاد و شهادت» از فردا در استان قزوین آغاز می‌شود.

وی افزود: نخستین روز هفته بسیج با عطرافشانی شهدا آغاز می‌شود چراکه امروز افتخار، عزت و اقتدار کشور برگرفته از خون شهدا است.

طاهرخانی بیان کرد: بسیج، مزرعه بدون مرز است و همه آحاد مردم بسیجی هستند و ما بسیج را وابسته جریانات خاص نمی‌دانیم.

معاون هماهنگ کننده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین خاطرنشان کرد: بسیج هرجا برای نظام احساس خطر کند با هر نوع سلیقه‌ای ورود پیدا می‌کند؛ در پیروزی انقلاب هم وجود افراد و بسیج مردمی ‌نقش مهمی داشت که البته نقش نظامیان و سپاه در این بخش نیز بی‌بدیل بود.

وی افزود: بسیج همچنین بعد از جنگ در مباحث اقتصادی، در جهاد فرهنگی و اقتصادی، توطئه‌های دشمن نیز حضور داشت و ما نقش پررنگ بسیج را در خاموش کردن فتنه‌های ۸۸ فراموش نکردیم.

طاهرخانی عنوان کرد: بسیجیان نیز در براندازی نقشه‌های دشمنان به بهانه افزایش قیمت بنزین حضور داشتند و امروز بسیج یار و مددکار نظام جمهوری اسلامی ‌است.

معاون هماهنگ کننده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین تصریح کرد: در نیمه دوم آذرماه شاهد افتتاح ۴۲۰ واحد مسکونی به سیل زدگان که تعمیر و بازسازی آن به استان واگذار شده بود، خواهیم بود و این واحدها در منطقه نورآباد لرستان به سیل‌زدگان تحویل داده می‌شود.

وی اضافه کرد: اجرای بیش از ۵۲۷ برنامه رسمی ‌و محوری در هفته بسیج برنامه‌ریزی شده که دیدار با خانواده شهدا در طول هفته بسیج، دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و شهرستان‌ها، حضور در برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی و ارائه گزارش عملکرد بسیج، برگزاری یادواره‌های مربوط به بسیج، اجرای گروه‌های تئاتر و سرود، برگزاری نمایشگاه محصولات اقتصاد مقاومتی، برگزاری ۴۰ نشست بصیرتی با محوریت بیانیه گام دوم انقلاب، ارائه خدمات ویژه و برگزاری مسابقات ورزشی و هنری از جمله این برنامه‌ها است.

طاهرخانی یادآور شد: همچنین برگزاری همایش شکوه مقاومت و پایداری به صورت همزمان در سراسر کشور و استان قزوین پیش بینی شده است.

معاون هماهنگ کننده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین یادآور شد: بسیج فرهنگ و بصیرت، بسیج دفاع و امنیت، بسیج اقتصاد مقاومتی و جهاد خدمت رسانی از جمله روز شمار هفته بسیج است.

وی اضافه کرد: قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه در دورترین مناطق استان با اولویت آبادانی حضور دارد و پیش‌بینی می‌شود بیش از ۴۰ پروژه عمرانی نیز در این هفته به بهره‌برداری برسد.

طاهرخانی یادآور شد: ارائه خدمات پزشکی نیز به صورت سیار و ویزیت رایگان در درمانگاه پاکروان ارایه می‌شود.

معاون هماهنگ کننده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین خاطرنشان کرد: رزمایش الی بیت‌المقدس در استان به منظور آمادگی بسیجیان برای مقابله با دشمنان و گردان‌های سایبری نیز در آذرماه برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه رهبری موضوع امنیت کشور را یک اصل بیان کردند، گفت: باتوجه به اقدام اخیری که از سوی دولت مبنی بر افزایش قیمت بنزین صورت گرفت، اعتقاد ما این است که اعترض مسالمت آمیز حق ملت است اما برخی سواستفاده کننده‌گان اقداماتی را به صورت سازماندهی انجام داده و فتنه ای را به وجود آوردند.

طاهرخانی تصریح کرد: راهپیمایی با شعار « میثاق با ولایت، حمایت از امنیت کشور» در ساعت ۹ ونیم صبح روز شنبه دوم آذرماه سال جاری از میدان میرعماد به سمت میدان آزادی و خیابان شهداء قزوین برگزار می‌شود.

معاون هماهنگ کننده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین بیان کرد: موضوع امنیت برای ما مهم است و با برگزاری این راهپیمایی، ما رسما پایان این قائله را اعلام خواهیم کرد و در برابر آن مسوولان وظیفه دارند معیشت و حق مردم را دنبال کنند.

وی خاطرنشان کرد: مردم در چند روز گذشته، بصیرت و نقش خود را به خوبی نشان دادند./1350/د102/ب1

منبع: فارس
ارسال نظرات