۳۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۳
کد خبر: ۶۲۷۹۹۲
فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان:

تمامی دشمنان انقلاب در حوادث اخیر علیه ایران به صف شده بودند

تمامی دشمنان انقلاب در حوادث اخیر علیه ایران به صف شده بودند
فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت: در حوادث چند روز گذشته آمریکا و دشمنان صف کشیدند تا ملت ایران را تسلیم کنند اما شکست خوردند.

به گزارش خبرگزاری رسا، سردار سیدصادق حسینی پیش از ظهر امروز در مراسم عطرافشانی مزار شهدای بهشت محمدی سنندج که به مناسبت آغار هفته بسیج برگزار شد اظهار داشت: امروز در اولین روز از هفته بسیج یاد همه شهیدان را بویژه شهدای بسیجی که هستی خود را تقدیم کردند تا کشوری آباد و سرافراز را برای ما به میراث بگذارند گرامی می‌داریم.

وی با بیان اینکه یاد و خاطره شهیدان برای همیشه تاریخ در کشور ما چون خورشیدی فروزان تلألو می‌کند، گفت: شهیدان همچون مشعل‌های فروزانی هستند که روشنی‌بخش راه ما در زمستان‌های سخت و تاریک بودند که ما را از مسیرهای سخت عبور دادند.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان ادامه داد: شهیدان تمام هستی خود را که همانا جانشان بود در طبق اخلاص گذاشتند تا دشمن تا بن دندان مسلح را تسلیم و به شکست وادار کنند و آب و خاکمان را محفوظ نگه دارند.

وی تصریح کرد: هرچند در جنگ ایران و عراق ما آغازگر جنگ نبودیم اما مدافعی سرافراز بودیم و قشرهای مختلف جامعه در قالب بسیج مردمی نقش اصلی را در دوران دفاع مقدس در مقابله با ضدانقلاب بازی کردند.

سردار حسینی اضافه کرد: امروز در مزار شهدا حضور یافتیم تا یکبار دیگر با آنها عهد و پیمان ببندیم و بگوییم گرچه شما رفتید اما راه شما استمرار دارد و تفکر شما در جامعه جاری و ساری است.

وی یادآور شد: امروز شیوه و عمل شهیدانه زندگی شهدا برای ما سبک زندگی است و همچنین ساختار سیاسی، موضوعات اجتماعی و مباحث فرهنگی ما برگرفته از نحوه و شیوه زندگی شهدا است.

فرمانده سپاه بیت المقدس استان کردستان گفت: امروز قدرت جمهوری اسلامی ایران در منطقه و جهان نقش مهم و برجسته‌ای است بطوری که قدرت‌های پوشالی ولی به ظاهر بزرگ را به شکست وا داشته است که این از برکت خون شهیدان ماست.

وی افزود: بسیجیان مظلوم که در سخت‌ترین روزهای جنگ از ارتفاعات سر به فلک کشیده سخت و یخبندان کردستان تا دشت‌های تپیده خوزستان جنگیدند و خون، گوشت و استخوان خود را در مقابل توپ، تانک، اسلحه و موشک دادند که این نشات گرفته از اعتقاد راسخ به اسلام و خدا و انقلاب و رهبری بود.

سردار حسینی ادامه داد: در سایه ‌رهبری بزرگ، شهدای بزرگ و ملتی بزرگ باید کشوری بزرگ رقم می‌خورد البته در کنار کشور بزرگ و رهبری بزرگ، دشمنی بزرگ هم وجود دارد.

وی تصریح کرد: ما در این مسیر توطئه‌های زیادی تجربه کردیم، حوادث زیادی پشت سر گذراندیم، تجربیات امروز و توسعه و پیشرفت کشور ما حاصل دست رنج چهل سال تجربه و با انواع مشکلات و توطئه‌های پیچیده دشمنان است.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان یادآور شد: امروز از برجسته‌ترین، نخبه‌ترین و قهرمان‌ترین فرماندهان عراقی نام و نشانی نیست اما کم‌سن‌ترین شهید ما امروز قبرش به عنوان امامزاده عشق مورد تکریم دلدادگان است.

وی تاکید کرد: شهدا زنده هستند، در مجالس ما حضور داردند و روش، زندگی و کردار ما را نظاره‌گر هستند و روح آنها به ما قدرت و توان می‌بخشد و در سخت‌ترین شرایط ما را هدایت می‌کنند.

سردار حسینی گفت: حوادث چند روز گذشته یکی دیگر از بحران‌های چهل ساله انقلاب بود که امریکای جنایکتار، برخی کشورهای بی‌خرد حاشیه خلیج فارس که همه چیز را در دلارهای نفتی تجربه می‌کنند، ضدانقلاب، سلطنت‌طلبان، منافقین و گروهک‌های منفور همه صف کشیدند که ملت ایران را تسلیم کنند اما سریع شکست خوردند.

وی تاکید کرد: در یک جنگ نابرابر و از پیش تعیین شده شجاعت و تشخیص و آگاهی سریع ملت ما همه نقشه‌های شوم دشمن را ختثی کردند و خط خود را از اشرار و وطن فروشان جدا کردند.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان اضافه کرد: هرچند در این چند روز خساراتی وارد کردند اما شکست خوردند و باطل اندیشیدند چرا که خط باطل هیچگاه در مقابل حق پیروز نمی‌شود و هرگاه ما با خدا باشیم هیچ قدرتی، هیچ توانی و هیچ امکاناتی بالاتر از دست خداوند نیست.

وی تاکید کرد: امروز به مزار شهدا آمده ایم که بگوییم ای شهدا شما عامل قدرت ما هستید و شما بودید که ایران را به این سطح از قدرت رساندید.

سردار حسینی تصریح کرد: ما امروز در امکانات دفاعی در بالاترین سطح به سر می‌بریم ما قادریم که از حیثیت کشور و مرزهای کشور دفاع کنیم بطوری که امروز نه تنها در خاورمیانه بلکه در دور دست ترین مرزهای فیزیکی قدرت ایران بر سر ملت‌های مستضعف سایه افکنده است./1350/د102/ب1

منبع: فارس
ارسال نظرات