۳۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۴
کد خبر: ۶۲۷۹۹۷

بازدید نماینده رییس مرکز خدمات از مدارس علمیه و طلاب آسیب‌دیده اغتشاش اخیر

بازدید نماینده رییس مرکز خدمات از مدارس علمیه و طلاب آسیب‌دیده اغتشاش اخیر
نماینده رئیس مرکز خدمات حوزه‌های علمیه و سرپرست مرکز خدمات استان اصفهان، از مدارس علمیه و طلاب آسیب دیده اغتشاشات اخیر استان اصفهان بازدید کردند.

به گزارش خبرگزاری رسا، حجج اسلام و المسلمین علائیان مدیرکل معیشت و توانمندسازی مرکز خدمات به نمایندگی از رئیس مرکز و عسکری سرپرست مرکز خدمات استان، از مدارس علمیه و طلاب آسیب دیده در اغتشاشات اخیر استان بازدید کردند و از نزدیک در جریان مشکلات به وجود آمده قرار گرفتند.

گفتنی است، در این اغتشاشات دفتر امام جمعه و خوابگاه طلاب شهر یزدانشهر، دفتر امام جمعه و مصلی نماز جمعه شهر بهارستان به طور کلی دچار حریق و تخریب شدند. همچنین آشوبگران به مدرسه علمیه شهید طباطبایی نژاد حمله کردند که با دفاع طلاب و مسئولان مدرسه مواجه شدند و خوشبختانه با تلاش و مجاهدت طلاب، نتوانستند آسیبی جدی به مدرسه وارد کنند.

در جریان این بازدیدها، نماینده رئیس مرکز، با امام‌جمعه شهر یزدانشهر، مدیر مدرسه علمیه صالحین فولادشهر و مدرسه علمیه شهید طباطبایی نژاد و همچنین با حجت الاسلام بابامیرساطحی مدیر مدرسه علمیه جده بزرگ اصفهان که در جریان اغتشاشات مجروح شده بود، دیدار کرد و سلام رئیس مرکز خدمات حوزه‌های علمیه را به آنها ابلاغ کرد./1350/ج

ارسال نظرات