۳۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۳
کد خبر: ۶۲۸۰۰۵
نماینده ولی فقیه در مازندران:

تفکر بسیج راه برون رفت کشور از مشکلات و نارسایی ها است

تفکر بسیج راه برون رفت کشور از مشکلات و نارسایی ها است
حجت الاسلام والمسلمین لائینی، تفکر انقلابی بسیج را بهترین راه برون رفت کشور از مشکلات و نارسایی ها دانست.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام والمسلمین محمد باقر محمدی لائینی، نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در دیدار جمعی از بسیجیان، تفکر و روحیه بسیجی را ضامن پیشرفت و توسعه کشور در عرصه‌های مختلف دانست و گفت: کشور برای برون رفت از بسیاری از مشکلات و بحران‌ها نیازمند بهره گیری از این تفکر اصیل است.
 
وی با بیان این که تشکیل بسیج بیست میلیونی اقدام ارزشمند امام خمینی (ره) برای ایران اسلامی بوده است، افزود: امروز این شجره طیبه به یک درخت تنومندی برای دفاع و حراست از انقلاب و آرمان‌های نظام اسلامی تبدیل شده است.
 
نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به این که برخی‌ها بسیج را تنها یک مجموعه نظامی در کشور می‌دانند، گفت: این در حالی است که بسیج علاوه بر عرصه نظامی، در بخش هی علمی، عمران و آبادی، فرهنگی و توسعه اقتصادی نیز کارنامه روشن و مشخصی دارد.
 
حجت الاسلام والمسلمین لائینی، بسیج را یک تفکر انقلابی برای کشور دانست و افزود: کشورمان برای برون رفت از مشکلات و نارسایی‌ها باید به این تفکر اصیل مجهز باشد.
 
استاد حوزه علمیه مازندران، یکی از عرصه‌های مختلف اثرگذاری بسیج را محرومیت زدایی در کشور دانست و با بیان این که در طی سال‌های اخیر بسیج با ورود به مناطق محروم و دورافتاده توانسته آثار و برکات ارزشمندی را از خود به جای بگذارد، گفت: این برنامه‌های ارزشمند باید الگوی سایر نهاد‌های کشور قرار گیرد.
 
امام جمعه ساری با بیان این که امروز بسیاری از طرح‌های مهم کشور در مناطق محروم و روستایی از سوی بسیجیان اجرایی و عملیاتی می‌شود، بیان داشت: دولت و مسؤولان سایر بخش‌های کشور باید بیش از پیش از این نیروی مقاوم و اثرگذار مردمی بهره گیرند.
 
نماینده ولی فقیه در مازندران با تأکید براین که تفکر بسیجی باید در محیط‌های علوی و دانشگاهی بیشتر تقویت شود، افزود: بسیجی تفکری اصیل و انقلابی برای برون رفت از مشکلات و نارسایی‌ها است.
 
وی با اشاره به این که امروز دشمن از گسترش این تفکر اصیل و انقلابی در جامعه عصبانی و هراسان است، بیان داشت: به همین دلیل می‌کوشد تا تفکر بسیج که می‌تواند حافظ و پشتیبان انقلاب و آرمان‌های نظام اسلامی باشد را در جامعه کمرنگ کند./950/د102/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات