۳۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۷
کد خبر: ۶۲۸۰۱۰

خروش کرمانی‌ها در محکومیت فتنه اشرار

خروش کرمانی‌ها در محکومیت فتنه اشرار
مردم کرمان با حضوری گسترده زیر بارش باران آمدند تا به آشوبگران و اشرار اعلام کنند، کسی نمی‌تواند آرامش و امنیت ایران را به بازی بگیرد.

به گزارش خبرگزاری رسا، بعد از اینکه جمهوری اسلامی 40 سال اول را با موفقیت پشت سر گذاشته دشمنان قسم خورده این مرز و بوم هر وقت که فضا را مناسب ببینند، بیرون می‌آیند یک روز در لباس اعتراض به انتخابات یک روز به بهانه آزادی و یک روز هم به بهانه گران شدن بنزین در این فتنه‌ها تشخیص حق از باطل سخت است.

امام صادق (ع) می‌فرمایند: «اگرچه فتنه‌ها فضا را غبارآلود می‌کند و فضای سهمگینی به‌وجود می‌آید اما تشخیص راه درست برای اهل حق مانند نور خورشید که می‌تابد نمایان است» در فتنه‌ها دست منافقین که در بین مومنان زندگی می‌کنند رو می‌شود و این فتنه‌ها باعث می‌شود مومنان واقعی از غیره واقعی تمییز پیدا کنند و باعث استقامت آنها می‌شود.

نقطه مقابل این اشرار و برهم زنندگان امنیت کشور همیشه مردم آگاهی بوده‌اند که بلافاصله راه خودشان را از فتنه‌گران، آشوب‌گران و اشرار جدا می‌کنند، چه فتنه 78 باشد به بهانه کوی دانشگاه که این ناجوانمردان ضرباتی به بیت‌المال وارد کردند و کشور را چند روز به تعطیلی کشاندند و چه فتنه 98 که رهبری قبلاً هشدار داده بودند.

مردم با بصیرت کامل حضور یافته بودند/حضور گسترده خانواده‌ها با فرزندان

استان کرمان با مردمانی فهیم و با بصیرت که زبانزد است صف خود را از این اشرار جدا کردند و در حضوری تاریخی با شعار «مرگ بر آمریکا»، « مرگ بر اسرائیل» بار دیگر باعث استحکام هر چه بیشتر درخت تنومند انقلاب اسلامی شدند.

در بین مردم بودم حضور آنها شگفت‌انگیز بود از بسیجی، دانش‌آموز، دانشجو، بازاری، کاسب، کارمند، طلبه و ....همه و همه آمده بودند تا سد محکمی باشند در مقابل این توطئه کثیف دشمنان و منافقین.

یک بازاری  گفت: «این کشور صاحب دارد اینجا یمن و یا حتی جای دیگری نیست که هر غلطی دلشان بخواهد بکنند این کشور امام زمان (عج) است».

مردم با بصیرت کامل حضور یافته بودند یک معلم هم می‌گفت «اگرچه ما در ابتدای اعلام گرانی بنزین نگران بودیم اما با صحبت‌های رهبری حجت بر ما تمام شد و بعد از حرف‌های ایشان حتی یک تجمع کوچک در کرمان شکل نگرفت و با حرف‌های ولی امر مسلمین نگرانی ما بابت گرانی هم برطرف شد.

اتفاق جالبی که امروز توجه همه را جلب کرده بود حضور گسترده خانواده‌ها با فرزندانشان زیر بارش باران بود تا نسل آینده ایران اسلامی در مدرسه بصیرت درس آگاهی یاد بگیرند و همراه بزرگسالان در صفوف منظم شعار می‌دادند.

امیرعباس 8 ساله می‌گوید: «پدرم به من گفت برویم تا از آرمان‌هایمان دفاع کنیم تا کسی نتواند آرامش و امنیت ما را به بازی بگیرد.»

و اینچنین شد که این توطئه ناحق که تصمیم داشت تا با ایجاد آشوب به‌قول اربابانشان ایران را ناامن کند و ضربات غیرقابل جبرانی به جمهوری اسلامی وارد کنند در نطفه با حضور آگاهانه مردم خفه شد.

راهپیمایی مردم شهرستان انار در حمایت از امنیت

راهپیمایی خودجوش مردمی در حمایت از امنیت و اقتدار کشور با حضور پرشور مردم همیشه در صحنه شهرستان انار از میدان بسیج تا مسجد صاحب‌الزمان (عج) برگزار شد.

راهپیمایان با شعارهای کوبنده «ملت ما بیدار است از اشوبگر بیزار است»، «مرگ بر آمریکا»، «ای امریکا حیا کن نفوذی را رها کن»، «مرگ بر ضد ولایت فقیه» و.... انزجار خود از آشوبگران را اعلام کردند./1350/د102/ب1

منبع: فارس
ارسال نظرات