۳۰ آبان ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۹
کد خبر: ۶۲۸۰۲۲
حجت الاسلام والمسلمین لائینی:

رهنمودهای رهبری سبب خاموش شدن فتنه و رسوایی دشمنان شد

رهنمودهای رهبری سبب خاموش شدن فتنه و رسوایی دشمنان شد
نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: رهنمودهای مقام معظم رهبری سبب خاموش شدن فتنه دشمن و رسوایی آنها شد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام والمسلمین محمد باقر محمدی لائینی، نماینده ولی فقیه در مازندران عصر امروز در بازدید از مرکز مانیتورینگ و تجمیع خطوط ۱۱۰ معاونت عملیات فرماندهی انتظامی استان با اشاره به حوادث چند روز اخیر در برخی نقاط کشور، گفت: این فتنه دشمن نیز با بصیرت و هوشیاری مردم و رهنمود‌های مقام معظم رهبری خنثی شد.
 
وی با بیان این که عاملان آشوب و اغتشاشگران با شرارت و ناامنی به اموال عمومی و خصوصی خسارت وارد کردند، افزود: اما حضور در صحنه مردم این توطئه و فتنه دشمن را خنثی و موجب رسوایی دشمنان شد.
 
حجت الاسلام والمسلمین لائینی بر ضرورت برخورد قاطع و قانونی دستگاه قضا با عوامل بر هم زننده نظم و امنیت کشور تأکید کرد و گفت: در حال حاضر برخورد قاطع و قانونی با اغتشاشگران و عوامل بیگانه مطالبه مردم از مسؤولان است.
 
نماینده ولی فقیه در مازندران در ادامه سخنان خود سیر تاریخی فتنه انگیزی در اسلام اشاره کرد و با بیان این که ایجاد فتنه و آشوب سیاست بنی امیه برای مقابله با اسلام بود، افزود: امروز نیز برخی‌ها در همان لباس تلاش می‌کنند به اسلام و انقلاب ضربه بزنند.
 
حجت الاسلام والمسلمین لائینی با اشاره به این که دشمن به دنبال موج سواری بر اعتراضات مردمی بود، خاطرنشان کرد: اما پس از رهنمود‌های مقام معظم رهبری، مردم صف خود را از اشرار و اغتشاشگران جدا کردند.
 
امام جمعه ساری با بیان این که در دوران بنی امیه مردم از بصیرت کافی برخوردار نبودند و با فتنه گران همراهی می‌کردند، تصریح کرد: اما امروز ملت بزرگ ایران اسلامی با بصیرت و هوشیاری توطئه و فتنه دشمن را خنثی کردند.
 
نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که صف ملت با بصیرت ایران اسلامی از اغتشاشگران و ضد انقلاب جدا است، خاطرنشان کرد: مردم انقلابی ایران اسلامی با بصیرت، وحدت و هوشیاری در مقابل فتنه گران ایستادند و توطئه آن‌ها را خنثی کردند.
 
حجت الاسلام والمسلمین لائینی با بیان این که نیروی انتظامی و همچنین دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی در قضایای اخیر مجاهدانه در برابر توطئه گران و عوامل بیگانه ایستادگی کردند، افزود: دستگاه‌های امنیتی و پلیس توانستند با هوشیاری، متانت، محبت، صبر و رأفت توطئه دشمن را خنثی کنند.
 
وی در بخش دیگری از سخنان خود بر ضرورت نظارت دقیق و مستمر مسؤولان بر بازار و بخش‌های اقتصادی کشور تأکید کرد و با بیان این که نظارت‌ها باید به گونه‌ای باشد که اصلاح نزخ بنزین موجب افزایش قیمت اجناس و کالا در کشور نشود، گفت: نباید شاهد افزایش خودسرانه و احتکار کالا در کشور باشیم که جلوگیری از این امر نیازمند نظارت دقیق و مستمر مسؤولان بر بازار است./950/پ203/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات