۳۰ آبان ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۲
کد خبر: ۶۲۸۰۲۵
نماینده ولی فقیه در مازندران:

پیشرفت و تعالی کشور در گرو تبعیت از رهبری است

پیشرفت و تعالی کشور در گرو تبعیت از رهبری است
نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که همه مسؤولان باید همواره گوش به فرمان ولایت و رهبری باشند، گفت: امروز سعادت و پیشرفت همه در تبعیت از رهبری و ولایت است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی، نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در نشست اعضاء ستاد هفته گرامیداشت بسیج شهرستان قائمشهر، تفرقه و اختلاف در کشور را هدف دشمن دانست و گفت: دشمن با طراحی‌های مختلفی تلاش می‌کند میان مردم و مسؤولان کشور اختلاف و تفرقه بیاندازد.
 
وی با بیان این که متأسفانه برخی‌ها به بهانه‌های واهی آشوب و شرارت را در کشورمان رقم می‌زنند، افزود: اربابان این عده خاص هم به صراحت از شبگه‌های ماهواره‌ای اعلام کردند دو سه سال است که مشغول آموزش هستیم و فرماندهان کف خیابانی را هم معین و آموزش دادیم و منتظر یک همچنین فرصت و بهانه‌ای بودیم.
 
نماینده ولی فقیه در مازندران، ولایت و رهبری را محور وحدت در نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و تصریح کرد: همه باید در سایه ولایت و رهبری به وحدت و یکپارچگی دست پیدا کنیم.
 
حجت الاسلام والمسلمین لائینی خاطرنشان کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی و با داشتن شخصیتی مثل امام راحل و امروز نیز مقام معظم رهبری که محور وحدت هستند همه باید حول محور ولایت منسجم و متحد باشیم.
 
امام جمعه ساری در ادامه سخنان خود افزود: امروز اگرخدای ناخواسته نزاعی و اختلافی در جامعه ما باشد، دیگر نزد خدا هیچ عذر و بهانه‌ای نداریم.
 
نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که همه مسؤولان باید همواره گوش به فرمان ولایت و رهبری باشند، بیان داشت: امروز سعادت و پیشرفت همه در تبعیت از رهبری و ولایت است.
 
حجت الاسلام والمسلمین لائینی با اشاره به این که وحدت و همبستگی ملی بهترین راه شکست توطئه‌های سیاسی، اقتصادی و امنیتی دشمنان این ملت است، تصریح کرد: اگر امروز کشورمان در عرصه‌های مختلف مقتدرانه نقش آفرینی می‌کند به دلیل چهل سال وحدت و همدلی مردم و مسؤولان است.
 
امام جمعه ساری با بیان این که دشمن به شدت در تلاش تا این وحدت و همبستگی ملی را خدشه دار کند، افزود: تفرقه و اختلاف بستر برای توطئه و نفوذ دشمنان این ملت فراهم خواهد کرد./950/د102/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات