۰۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۸
کد خبر: ۶۲۸۰۲۹
همچون دیگر شهرهای ایران اسلامی صورت گرفت؛

اعلام انزجار مردم مشهد از آشوبگران و فتنه گران | تجدید بیعت با ولایت

اعلام انزجار مردم مشهد از آشوبگران و فتنه گران | تجدید بیعت با ولایت
مردم مشهد با راهپیمایی امروز خود ضمن تجدید بیعت با ولایت و آرمان های انقلاب اسلامی، اقدامات فتنه گران و آشوبگران را محکوم کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، راهپیمایی باشکوه حمایت از ولایت فقیه، تجدید بیعت با آرمان های انقلاب اسلامی و اعلام انزجار از آشوبگران امروز در مشهد برگزار شد.

بنابراین گزارش مردم ولایت مدار مشهد امروز به میدان آمده تا انزجار خود را از آشوبگران و فتنه گران اعلام داشته و بیان کنند که صف مردم از آشوبگران و فتنه گران جدا است و اجازه نمی دهند که دشمن با سوار شدن بر مطالبات به حق مردم به امنیت آن ها خدشه ای وارد کنند.

این گزارش می افزاید، مردم مشهد از زن و مرد، پیر و جوان و کودک در سرمای شدید هوا از آغازین ساعت های امروز در عرصه میدان شهدا تجمع و تا حرم مطهر رضوی راهپیمایی کردند.

در این مراسم باشکوه بار دیگر مردم به ندای رهبر معظم انقلاب لبیک گفته و خود را پیرو ایشان اعلام کردند و مشتی بر دهان یاوه گویانی زدند که یک روز به بهانه انتخابات، یک روز به بهانه معیشت مردم و امروز به بهانه گرانی بنزین موجب ناامنی و آسیب به اموال عمومی می شوند.

مردم با در دست داشتن پلاکاردهایی با مضامین ضد استکباری و سردادن شعارهای ضد استکباری اعلام کردند اجازه دخالت در امور خود را به هیچ بیگانه ای نداده و در شرایطی که در جنگ اقتصادی قرار داریم، پیشتیبان نظام جمهوری اسلامی بوده تا این جنگ را نیز مانند سال ها جنگ سخت سربلند پشت سر بگذاریم.

خاطرنشان می شود؛ راهپیمایان ضمن تشرف به حرم مطهر رضوی و زیارت امام هشتم آماده حضور در نماز دشمن شکن و عبادی سیاسی جمعه شدند./864/پ202/ب1

امیر خاکراه
ارسال نظرات