۰۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۳
کد خبر: ۶۲۸۰۳۶
امام جمعه ساری:

مردم با بصیرت و هوشیاری از فتنه اخیر عبور کردند

مردم با بصیرت و هوشیاری از فتنه اخیر عبور کردند
امام جمعه ساری با بیان این که مردم در این حوادث اخیر، ولایت مداری، بصیرت و هوشیاری خود را نشان دادند، گفت: مردم بزرگترین عامل خنثی‌شدن فتنه اخیر دشمن در کشورمان بودند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام والمسلمین محمد باقر محمدی لائینی، نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه مرکز استان، تصمیم اخیر مقام معظم رهبری در شرایط اخیر کشور را حکیمانه دانست و گفت: رهبر معظم انقلاب هم در قبل و بعد از انقلاب تصمیماتی گرفتند که بعد‌ها معلوم شد که به نفع مردم بود.
 
وی در ادامه سخنان خود با گرامیداشت هفته بسیج، این نیروی انقلابی و مردمی را عقبه استراتژیک نظام اسلامی معرفی کرد و افزود: بسیج مهم‌ترین پشتوانه انقلاب اسلامی در چهار دهه اخیر بوده است.
 
حجت الاسلام والمسلمین لائینی بر ضرورت تقویت کمی و کیفی بسیج در نظام اسلامی تأکید کرد و گفت: باید این نیروی انقلابی و مردمی کشورمان بیش از پیش تقویت شود.
 
وی در ادامه سخنان خود به دیدار روز‌های اخیر فعالان اقتصادی با مقام معظم رهبری اشاره کرد و با بیان این که سخنان ایشان بسیار مهم و راهبردی بوده است، افزود: عمل به رهنمود‌ها و مطالبات رهبری در حوزه اقتصادی و تولیدی موجب شکوفایی اقتصادی کشور خواهد شد.
 
نماینده ولی فقیه در مازندران، میدان تولید را میدان جنگ واقعی دانست و با بیان این که امروز تولید کنندگان سربازان واقعی جنگ اقتصادی با دشمن هستند، افزود: باید با حمایت از این افراد زمینه تقویت تولید در کشور فراهم شود.
 
وی در ادامه سخنان خود با بیان این که متأسفانه برخی‌ها در کشور همچنان به برداشته شدن تحریم‌ها دل بسته اند، گفت: همان طور که مقام معظم رهبری نیز فرمودند برداشته شدن تحریم‌ها در یکی دو سال آینده غیرممکن است.
 
نماینده ولی فقیه در مازندران با تأکید براین که اقتصاد مقاومتی و تولید نباید در کشور موجب بی مهری قرار گیرد، بیان داشت: حتی اگر تحریم‌ها نیز رفع شود باید مسأله اقتصاد مقاومتی و حمایت از تولید مورد توجه جدی مسؤولان قرار گیرد.
 
امام جمعه ساری در ادامه سخنان خود به حوادث چند روز اخیر در برخی نقاط کشور اشاره کرد و با بیان این که ملت بزرگ ایران با حضور در صحنه خود بار دیگر پشتیبانی و حمایت خود از انقلاب و نظام را نشان دادند، گفت: این مردم همواره نشان دادند که هیچ گاه به آرمان‌های نظام پشت نخواهند کرد.
 
حجت الاسلام والمسلمین لائینی با بیان این که تخریب اموال عمومی و خصوصی و آسیب رساندن به جان و مال مردم با وحشی گری کاری درستی نیست، بیان داشت: ملت بزرگ ایران پس از سخنان مهم مقام معظم رهبری، صف خود را از آشوب طلبان و اغتشاشگران جدا کردند.
 
وی با بیان این که مردم در این حوادث اخیر، ولایت مداری، بصیرت و هوشیاری خود را نشان دادند، افزود: مردم بزرگترین و مهم‌ترین عامل خنثی‌شدن فتنه اخیر دشمن در کشورمان بودند./950/پ210/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات